NİYE BEN  DİYEN HERKES İÇİN  ;

  

   Brenda , yamaç tırmanışı yapmak isteyen genç bir kadındı.Bir gün cesaretini toplayarak bir grup tırmanışa katıldı.Tırmanacakları yere vardıklarında ,neredeyse duvar gibi dik ,büyük ve kayalık bir yamaç çıktı karşılarına.

   Tüm korkularına rağmen ,Brenda azimliydi.Emniyet kemerini taktı, ipi yakaladı ve kayanın dik yüzüne tırmanmaya başladı.Bir süre tırmandıktan sonra ,nefeslenebileceği bir oyuk buldu .

Orada asılı dururken ,gruptan yukarıda ipi tutan kişi dalgınlığa düşerek ipi gevşetiverdi.aniden

Boşalan ip,hızla Brenda‘nın gözüne çarparak lensinin düşmesine neden oldu.Lens çok küçük­-

tü ve bulunması neredeyse imkansızdı.Lens  yamacın ortasında bir yerlerde kalmıştı ve Bren-

da artık bulanık görüyordu.Ümitsizlik içinde Brenda ,lensini bulması için Allah ‘a dua edebi-

lirdi yalnızca…Ve içten içe  düşünüp dua etmeye başladı.

    “Allah ‘ım ! Sen bu anda buradaki tüm dağları görürsün.Bu dağlar üzerinde her bir taşı ve

yaprağı bildiğin gibi,benim lensimin nerede  olduğunu da biliyorsun.Onu bulmama yardım et”.

    Patikalardan yürüyerek aşağıya indiler.Aşağıya indiklerinde ,tırmanmak üzere oraya doğru gelen  yeni bir grup gördüler.İçlerinden biri “Aranızda lens kaybeden var mı?”diye bağırdı.

    Brenda ‘nın sonradan öğrendiğine göre ,lensi bir karınca taşıyordu.Ve yürüdükçe yavaşça

kayanın üzerinde hareket edip parlayan lens kızların dikkatini çekmişti.

    Eve döndüklerinde Brenda , lensini nasıl bulduklarını babasına anlatacak ve karikatürcü olan babası da ağzıyla lens taşıyan bir karınca resmi çizerek, karıncanın üzerindeki baloncuğa

şunları yazacaktı :

    “Allah’ım ! Bu nesneyi neden taşıdığımı bilemiyorum.Bunu yiyemem ve neredeyse taşıya-

mayacağım kadar ağır.Ama istediğin sadece bunu taşımamsa ,senin için taşıyacağım Allahım”

     “BEN BU YÜKÜ NEDEN TAŞIYORUM  DEMEYİN .”

        (ALINTI )

( Niye Ben Diyen Herkes İçin ; başlıklı yazı MERAL TUFAN tarafından 7.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.