BU GÜN 8 MART ...................
bu gün geleneksel olarak herkes kadınlar hakkında bir şeyler yazıp çizecek ..kadının hayattaki rolü kadının hakları  kadına verilen değer kadınsız bir hayatın olamayacağı ,kadın sorunları  kadının eşitliği  kadının isyanı , kadının düşüncesi ,kadının dünyası....kadına şiddet v.s v.s..yani etek de ki taşların sanki dökülme günü kutlanıyormuş casına bizler  durmaksızın haykıracağız..eşit olduğumuzu kanıtlamak adı altında bin takla atıp kelimeleri özenle seçip anneyiz,çiçeğiz,meleğiz, yok şöyle ezdiniz yok böyle sömürdünüz bizi ezmeyin bizi dövmeyin ,bizi sevin diye yalvaracağız... mor gözlü dayak yemiş bir sürü kadın resmi paylaşıp şiddete hayır diye bağıracağız bir ağızdan, yada erkeklerin yaptığı mesleklerden  en yapılmazını  yapan bir kadını överek bakın bizde yapıyoruz diyeceğiz... yarın sabahtan itibariyle bir çoğumuz erkeklerden çiçekli böcekli hediyeler bekleyecek ve onlardan gelen anlamlı güzel sözlerle gülümseyecek...8 martın önemini anlatacak medya kelli felli adamlar büyük kocaman kocaman devlet adamları kadınların ne kadar eşsiz ve gerekli olduğunu anlatıp alkış toplayacak. bir yerlerde gösteriler yapılacak ... bir yerlerde yazılı pankartlar da kadının önemine  dikkat çekilecek... kadın olmanın haklı gururunu yaşayarak yine bir 8 mart kadınlar günü bir gün değil kadınlar her gün önemlidir mesajını vereceğiz... yani benim ömrü hayatımda  gördüğüm  her 8 mart gününe benzer bir gün daha yaşanacak...  ve yine değişen hiç bir şey olmayacak.... seneler önce ATATÜRK ün  insanları eşitlemek için  kadına da erkeğe de aynı hakları verdiği o günlere dönüp  hala o hakları elde etmek için savaşıyor olacağız... 
 ben bir kadın olarak  keşke buna hiç gerek kalmasaydı diye düşünmeden edemiyorum... ben kadınca bir hak istemiyorum ki ben herkes gibi insanca bir hak istiyorum.ben bunun için savaşmaktan utanıyorum ama beni ve kadınları bu duruma  sokup bunun için mücadele etmesini seyredenler maalesef utanmıyor... daha anlamadınız bizler özel imtiyaz istemiyoruz... bizler bizim için bir gün olsun derdinde de değiliz. ezilen ikinci sınıf insan muamelesi gören  ve sırf bu yüzden bir güne sahip olmak  hiçte öyle övünülecek bir şey değil... cinsiyet farklılığının bir günü olması  ve o günde  zavallı  olarak gözükmek ve hala bu devirde bunun mücadelesini vermek  bakın bizde varız bizde insanız  bu hayatta siz güç olarak üstün olabilirsiniz ama bizde en az sizin kadar zekiyiz ve akıllıyız her şeyi yapa biliyoruz demek gerçekten yorucu ve utanç verici ... ben önce insan olduğum için değer görmek istiyorum... ben eline iğne batığında bir erkeğin canı ne kadar yanıyorsa kadınında  iğne batığında yandığını cinsiyet farkının insanlığın önüne  arkasına  yanına sağına soluna geçmemesi gerektiğini  söylüyorum ve düşünüyorum.... hayatın  getirilerinin ve götürülerinin cinsiyet acısından  değil insanı acıdan eşit olmasını istiyorum.... kimse kimseden cinsiyet olarak üstün veya aşağı olmadığını  görev ve vazifesi farklı olsa da insanca eşitliğin olması gerektiğini söylüyorum.... hiç bir kadının erkeksiz erkeğinde kadınsız olmayacağını  bilerek KADINLAR GÜNÜ  adı altında bir gün kendi adıma istemiyorum................ insan olan insanlar  günü kutlu olsun ......
silgisizce
( İnsan Olan İnsanlar Günü Kutlu Olsun başlıklı yazı SİLGİSİZce tarafından 8.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.