Yüreğimin ebedi sahibinedir bu satırlar. Olsa da olmasa da ondan gayrısı yalandır, bile! Mürekkebi kalp hokkasına bandırıp yazıyorum varsayın! Kelimelerim özenle seçili, cümlelerim hususiyetle sıralı, noktalamalarım tam yerine denk geliyor. Hata yok bu aşkta Evinamın, onu anlatıyorum sana, mükemmel aşk yoktur biliyorum ama mükemmel aşk peşinde koşuyorum. Nasip olursun, kısmet!

Hoş geldin evine Evinamın, hoş geldin!
Evinamın, delalamın, rındamın!

Kaç yüzyıl geçmiş gittiğinden beri, kaç yüz yıllık dert biriktirmişim, yosun tutmuş kayalar gibiyim, pas tutmuş yüreğim sevmelere, kireç bağlamışım aşktan yana! Sökebilirsen sök bu pası, çözebilirsen çöz bu kireci, atabilirsen at bu yosunu!

Gitmelerden geliyorsun bana, bitmelerden dönüyorsun! Yorgunsun sevilmeye biliyorum oysa ben tazeyim her dem seni sevmeye.

Evinamın diyorum sana yani “sevgilim” diyorum Kürtçe sana! Her dilde seviyorum seni, onu ispatlıyorum sana. Siyasi değilim, harami hiç değilim, resmi de değilim, üniformalı da! Sadece aşka meyilliyim, sana eğimliyim! Sana odaklı bir aşkın müdavimiyim, misafirinim, mihmandarım ol bu aşkta bana!

Gitmelerden geliyorsun biliyorum! Ben kalmalarda büyüttüm seni! Dal dal büyüttüm seni, salkım saçak büyüttüm! Çiçek çiçek büyüttüm seni, meyve meyve… İçim sen dolu biliyor musun? İçim sen akıyor coşkun coşkun! Daya da kulağını dinle aşkımı! Daya da dudağını iç doya doya aşkımı!

Sana doyulur mu? Bana kanılır mı? Oynama benimle Evinamın! Şeytan doldurmasın beni! Boş bir tabanca değilim!

Evinamın, delalamın, rındamın! Sana yüreğimi vermişim, gerisi yalan! Gözyaşlarımı sunmuşum yağmurlarına, ruhumu katmışım işlerine, aşkımı serdetmişim uğruna!

Kim bu adam deme sakın! Kırılırım, tuz buz olurum. Görmezlikten gelme, duymazlıktan, takmazlıktan! Kim bu adam deme sakın! Ayrılık yakın kavuşma ırak! Sen kendini bana bırak! Bir su gibi yüreğime ak!

Sana gelmişim ezelden, sana konuk olmuşum tez elden, aşkın olmuşum! Daha nen olayım de bana! Bırakıp gitme bir daha, imzanı at, mührünü bas yüreğime! Sahip çık bana, yalnızım bikesim, aşktan yana nekesim başkasına!

Sana meylim var Evinamın! Sana aşkım var! Senden yana kullanmışım inisiyatifimi, senden yana kullanmışım aşkımı! Tek hak verilmişti bana, hakkımı senden yana kullanmışım.
Sen olunca her şey olur. Sen olmayınca her şey bozulur. Huzur sensin, mutluluk, neşe! Yokluğunu tahayyül etmeye mecalim yok Evinamın! Güzellik sensin, incelik… 24 saat sevmeliksin! Kalp vitrinimde seyirliksin! Hüznünü anlatmaya kalemim yetmez Evinamın, bunu ifade etmeye dermanım yok!

Sana Evinamın diyorum Kürtçe! “Aşkım” manasına geliyor Evinamın! Yüreğim evindir, Evinamın! Sen gittiğinden beri haraptı, boştu, loştu, acılar hep bu kapıya koştu.
Lebalep doluyum seninle! Baksan görürsün, dokunsun hissedersin, konuşsan anlarsın!
Sana Evinamın diyorum, sahipleniyorum. Benim aşkım diyorum, aşkım oluyorsun.
Aklım gidiyor başımda, aşkın geliyor kalbime. Aşkı akla tercih ediyorum bu dünyada! Hiç değilse masumiyetini yitirmiyor aşk, her zaman para ediyor, değeri azalmıyor. Ve sen oluyorsun muhatabım! Tabım bunu istiyor her zaman! 

Evinamın, hoş geldin cana! Bırak aksın ruhun ruhuma! Dolsun aşkın aşkıma! Dokunma, sakınma, kaçınma! Aklın gitsin başından, fikrin kalmasın aşkından.
Açmışım kollarımı gel de dola beline. Açmışım yüreğimi gel de dona keyfine göre.

Evinamın; aşkım sevgilim demek Kürtçe, seni her dilde seviyorum. 
Evinamın, bir lades oyununda aşkımdasın.
( Evinamın başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 9.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.