Kalıcı Kuşlar Gibi Uçsam Bir Yerde Kalsam

 

Kalıcı kuşlar gibi uçsam bir yerde kalsam, umutlara kanma diyenlerin diyarından! Uçup gidebilir miyim? Hayatı tozpembe yaşamak için, böyle bir diyar var mıdır diye aklımı zorluyorum, error-Hata mesajı vererek dumanlar içinde böyle bir yoktur mesajı- veriyor. Mademki böyle bir yer yok çıkayım bir dağın başında gireyim bir mağaraya ben kendim kurayım, ya da kaybolayım devrik cümlelerin içinde. Nasılsa akıl mekanizmaları böyle bir dünyanın varlığını bilmiyor, düşünürüm cenneti, cenneti önce gönlümde sonra mağaramda tek başına, sonra çoğalarak beraberce insanlarla yaşarım.

 

Çatık kaşlı yaşamayı yasak ederim, atıl olanları iş kolik yapar, vesveseleri söker atarım tüm gönüllerde olmaz mı? Gülümsemeyle neden olmasın ki? Belleğime bir gülümseme elbet sığar ve yerinde bekler, beklemezse nöbet tutarım başında, aşkla dallanır budaklanır meyvesini verir ömür vasıl olursa yerim, yoksa da buraya uğrayanlar yer meyvesini, bir dua eder, gayemiz anlaşılmak değil ki anlatmak…

 

Şafaklarda gülümseyenlerle uyanmak isterim hep gülümseyenlerle! Perde perde açılsın gönüllerde aşk açık olsun gönüllerde… Çok mu hayalperestim mi? Bilmem ama hayal, insanın ekmeği tuzu havası yolu yoldaşıdır…

 

Hükümran olmayı asla istemedim, varan olmak istedim, varmayı sarılmayı özledim, damla damla hasret aktı gönlüme kuruttu, özledim sarılmaları varmaları hep tutuklu kaldı tutukluk yaptı hislerim. Bir yanda bunların yorgunluğu var, bu yorgunluk rehavete dönüşmeden çıkmalıyım yola varmalıyım hayallerimi kuracağım yere… Bir yere ya kenarında olacak bir dere şarıl şarıl akacak, bilmem ki orası nere? Çıkayım hele bir yola…

 

Oysa dün benim bunları düşünecek gerçekleştirmek için yola çıkacak hiç gücüm yoktu, yüzümde bir gülümsemede yoktu, umutlara kanmayın diyenlerin arasında, başım dönerken umudum çoktu. Ama bilin ki farklı bir hayal olacak yola çıkınca olacak, düşlerde kalmayacak bir varan muhakkak ki olacak. İşkenceydi zaten hayalsiz yaşamak…

 

Sevgisizlik keşmekeş vefasızlık naklen yayın yaparken reyting rekorları kırarken, ekranları değiştirmeliyim,  kırmamalıyım antenleri uyduları gönüllere çevirerek, vefayı sevmeyi sarmayı anlamayı naklen yayınlarken, reyting zırvasını çıkarmalıyım bu dünyada atmalıyım uzaya… Vesselam.

 

Mehmet Aluç

 

 


( Kalıcı Kuşlar Gibi Uçsam Bir Yerde Kalsam... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 10.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.