Kİ BİR ZAMAN SONRA

 Kırgın dağlar gibi bakma öyle ,fırtınalar korkutmasın seni. Umudunu taze , sıcak bir aş gibi sakla koynunda ,ısıt onu alevlerin en derin sıcaklığında. Bir kalem ile bin kelam eyle , eylediklerini üryan toprakların sevgi dolu kalbine fısılda, serpiştir, seviştir. Ki bir zaman sonra…

 Emeğin, sabrın ötelerden gelen ruhundaki gözyaşın, bir ok gibi saplanan o masum bakışların kurtarsın seni , ümitsizlikten, bekleyişten ,serzenişten bir anlam olsun sana ,yankı bulsun göklerde çarpışmaların. Bir tohum olsun ki,  istemeye giresin isteyesin, isteyişlerden.Ki bir zaman sonra… 

 Kırağı dokunmasın , üşütmesin  ve ürkütmesin seni.  Yerin üstü yormasın , sormasın. Göğü bekle ,kuşağın yedi rengine sarıl, bir pervane gibi allı ol, ballı ol. Kırlarda bir çocuk gibi kendini savur ,  diri ol, canlı ol. Ki bir zaman sonra…

  Goncalar, güller ,lale ile sümbüller , gelebile yanına divane aşık gibi dilbaz olan bülbüller. Gönül gibi sarıl sırılsıklam aşk ateşine , bir pergeli andıran o süslü gözlerine, dönsün alemin tüm cümlesi, sırları yudumlasın, sende olan varlığı, harmanında arasın. Ki bir zaman sonra…


Erkam YILDIRIM 

( Ki Bir Zaman Sonra başlıklı yazı #eryld tarafından 13.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.