Yok, yok hemen heyecanlanmayın öyle, adam öldürmedim ben çok şükür. Benim katilliğim zaman öldürmek üzerine... Oysa ki geçmişte ve günümüzde zaman denen kavram en kıymetli bir varlık olmak durumunda olsa ne güzel olurdu...

Bayılıyorum bir insan olarak boş işler ile uğraşmaya... Zaman zaman sokaklarda sürtüyorum ya da kahve köşelerinde pişpirik, tavla, okey oynamaktan kendimi alamıyorum. O da olmadı milleti çekiştirmekten, dedikodu yapmaktan geri duramıyorum...

Oysaki Tanrı zamanı benim için yarattı. Boşa harcanmasını hiç ister mi Yaradan? Saçma sapan magazin programlarını saatlerce seyrederim televizyonların başından kalkmadan. Hakeza kültür olarak insan hiç bir katkısı olmayan vurdulu kırdılı, şantajlı, aldatmalı dizileri de hiç kaçırmam... Bundan iyi zaman katilliği mi olur?

Bayılırım diskotek denilen yerlerde içip içip sabahlara kadar dans etmeye... Sonrada öğlen saati ancak uyanırım... Ne namaz aklıma gelir ne de dua... Oysa ki zaman her şeyden kıymetli olsa, bütün insanların gözünde ne de güzel olurdu değil mi?

İnsanlar okusa bol bol boş zamanlarında. Zamanında suyunu çıkarmasalar. Zaten dünyadaki zaman dilimimiz de belli bir süre... Kum saatinin boşalması gibi akıp gidiyor dakikalar, saatler, aylar ve yıllar. Yetişemiyoruz zamana... ''Zamanlarını en kötü şekilde kullananlar, en çok zamanın kısalığından şikayet ederler.'' der bir özlü söz de...

Zaman içinde iyi insan olmaya çalışmıyoruz bir çoğumuz... Hep hinliklere, kötülüklere çalıştırıyoruz kafamızın içini... ''Zaman öldürmek en pahalı harcamadır.'' demiş ünlü Fransız Yazar Balzac. Bir Hadisi Şerifte de ''İki günü birbirine eşit olan ziyandadır.'' buyuruyor Sevgili Peygamberimiz Hazreti Muhammed sav.

Bırakın size bilgi, kültür ve deneyim olarak bir şey katmayan işler ile uğraşmayı da hayata anlam katmak için yaşamaya çalışın. Zaman öldürmek bir yerde kendi kendinizi de ateşe atmaktır. Boş işleri bırakın içi dışı boş adamlar yapsın. Zamanın katili olmayın ki hem dünyada hem de ahirette mutluluğu yakalayabilesiniz...

( İnsanoğlu İnsan Katilim Ben başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 20.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.