Nalçaklar Alçaklara nazaran daha az alçaktırlar. Alçaklar ise alçaklıktan hiç bir zaman vazgeçmeyecekleri gibi, Nalçakları da hiç sevmezler, gerçi Nalçaklar da Alçakları sevmezler... Ayrıcaaaa bu alçakları toplum olarak da hiç kimse sevmez...

Alçakları sevmeyenlerin favori şarkılardan da birisidir ''Alçaklara kar yağıyor üşümedin mi sen bu işin sonunu düşünmedin mi?'' diye de söyler dururlar... Alçaklarda bu şarkıyı duysalar bile alçaklıklarından vazgeçmek bir yana, daha başka nasıl bir alçaklık yaparız diye, arpacı kumrusu, pekin ördeği, Kanada Serçesi, hatta tavus kuşu gibi düşünür dururlar...

Zaman zaman politikacılar içinden de nalçaklar ve alçaklar çıkmak ile birlikte, bunları tanımak pek de kolay olmamaktadır... Meclis Kürsüsünde bile çok tartışırlar bu alçaklar ile nalçaklar... Alçaklar her zaman zeytinyağı gibi üste çıkmak istese de çoğu zaman altta kalan taraf olmaktadırlar. Alçaklık onlar için bir yaşam tarzı olduğundan, yaptıkları alçaklıklarda onlar için normaldir...

Nalçaklar zaman zaman nayır nolamaz filan da derler. Alçakların ise ne dedikleri bellidir ne de yedikleri... Aslında çoğu zaman bir haltlar yerler, hatta haltları karıştırır öyle yerler... Halt yemekte üstlerine yoktur. Ramazanda bile oruçlarının bozulacağını düşünmeden her haltı yiyebilirler... Soranlara da ''Halt yemekle oruç bozulmaz ki.'' derler...

Alçakların boylarına bakmayın sadece sıfatları alçaktır yoksa her boyda ve her soyda olabilirler. Hatta soysuz da olabilirler. Soysuz olduklarını kendileri de bilir ve ona göre soysuzca davranırlar... Bu Alçaklar da kendi aralarında dörde ayrılırlar. Çok Alçaklar, En Alçaklar, Yer ile Yeksan Alçaklar, Herkesten Daha Alçaklar... Hepsine de dikkat etmek en önemli vatandaşlık görevlerimizden birisidir...

( Nalçaklar Ve Alçaklar Arasında Ne Fark Vardır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 21.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.