Bugün; 21 Mart "DÜNYA ŞİİR GÜNÜ"

Sayfam vesilesiyle arkadaş olduğum tüm Şair Hocalarımın gününü kutluyorum.
Kaleminize kuvvet, ömrünüze bereket...

Bugüne kadar yazmış olduğum yaklaşık 300 şiir ile Halk Edebiyatına küçük de olsa katkıda bulunmuş olmanın mutluluğu ve tevekkülü içerisindeyim.

Şiir; sayfalarca yazılarak anlatabilinecek bir konunun veya duyguların en veciz ve keskin sözlerle ifade edilmesi sanatıdır. 

Bu sanatı icra edebilmemiz için bizlere ilham veren Rabbimize sonsuz hamd-ü senalar olsun.
 
Rabbim, kalemimizi hep Hak'tan yana kullanmayı nasip eylesin inşallah. 

                                  Mustafa Gül (Hamdi)
                                  (21.03.2019)
( Dünya Şiir Günü başlıklı yazı Hamdi tarafından 21.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.