Ne diyor merhum Mehmet Akif;  

Sahipsiz olan memleketin batması haktır 
Sen sahip olursan bu vatan batmayacaktır 

Evet dünya kurulalı beri var olan hak-batıl savaşı günümüzde de olanca hızıyla devam etmektedir. Hatta bugün yapılan müslüman kıyımları hiç bir dönem yapılmamıştır.

Bugüne kadar 17 devlet kuran ve yeryüzüne hakkı ,adaleti, hukuku,merhameti aşılayan Türkler, İslamın nuruyla daha da sarıp sarmalayan  bir konuma gelmişlerdir. 
Din,dil, ırk,renk ayrımı yapmadan huzurun ve güvenin temelini oluştumuşlardır.O zamanlar devletlerine sahip çıkmayı, iç ve dış düşmanlarla mücadele etmeyi kendilerine görev adden dedelerimiz ne zaman ki gaflet,delalet,hıyanet ve uyuşukluğa düşmüşler parçalanıp yok olmuşlardır.Sonra küllerinden yeniden doğup varlıklarını sürdürmüşler...

Evet, tarih tekerrürden ibarettir!

Geçmişine hor bakan geleceğe zor bakar...

Geçmişten ders çıkarıp geleceği imar etmek ve dünya yüzünde var olmak için çok çalışmak  ve Peygamber Efendimizin buyurduğu gibi " Düşmanın silahıyla silahlanmak gerekir." düsturunu ne zaman unuttuk o zaman kaybettik. 

Şimdi birileri "Siha" diyor diğerleri " Soğan" 
Birileri "Beka" diyor birileri "Zeka" espirisiyle cevap verdiğini zannediyor. 

Bunlar ya tarih bilmiyorlar ya da birilerinin tahakkümü altındalar.

Tıpkı Abdülhamit Han'a yaptıkları gibi her türlü hile, desise, oyun, tuzak, kumpas ne varsa an be an durmadan iş başındalar. Hem de iç ve dış oyuncularıyla beraber. Bizler de şahit olmadık mı tüm bu olanlara...Ve hala devam edilmiyor mu? 

Eğer, Türk ve müslüman bir devletseniz ve de gelişmeye başlamışsanız ve dünya yüzündeki müslümanların hamisi konumuna gelmişseniz zaten var olan beka meseleniz alüyyül alaya ulaşmış demektir.Hal böyleyken siz nasıl beka meselesi yok dersiniz.

Saygılarımla
( Bir Beka Meselesi başlıklı yazı AZİZ REMZİ tarafından 22.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.