Bu aşkı canan için harcamıyorsan canım demiyorsan, nefsin hevesin için harcıyorsan bil ki o aşk değil zulümdür.

 

 Bil ki hoş dediklerin bir gün nahoş olacak, güzel dediğini toprak alacak, sen hakka yönel hakla ol hep hoş olacak hep güzel kalacak.

 

Dünya o kadar geniştir ki, bir yere yönetici olarak iki başa bu dünya dar gelir, kendi çıkarı için baş olan yok olur, toplumun çıkarı için baş olan her daim kazanır, vesselam.

 

 Sen yeter ki batırma gönülleri âlemi nefret ve kinle, sen hiç güneşle ayın batmasından doğmasından bir eksiklik görebildin mi? Eksik olsan da tamamla, vesselam.

 

 Bakmak için bir yer lazım, her yerden bakılmaz bazen gönülde bakar göremez o zaman bakılacak bir yer lazım gelir, işte o bakılacak bir yer Türkiye’dir. Türkiye’den âleme bakınca gerçekler görünür, mazlum görülür haksız görülür zalimin varlığı hissedilir, baktığımız yer Türkiye’dir.

 

 Akıl oyunlarıyla âlemi yönetmek isteyen zibidiler, çabuk öğren sonra terk et unut bana gel diyerek onca satılmış insanı satın almasına rağmen, biz usul usul öğreneceğiz, terk etmeyeceğiz ve unutmayacağız, sizlere böylesi oyunlar oynamanızı unutturacağız haberiniz olsun, vesselam.


 Zalimlerin yanında saltanat içinde yaşamaktansa, mazlumun yanında bir lokma ekmekle onurla yaşarız daha iyi. Yaratanın emriyle geldik, yaratanımız zalimleri sevmez, biz nasıl sevelim, yanlarında olalım? Rabbim garipledir mazlumladır bizde, onlarlayız şükür.

 

 Bizleri bir arada Rabbim buluşturmazsa bizler bir araya gelemeyiz. Yoksa yıllarca aynı kaldırımda yürüyerek bir birimizi görmediğimiz fark etmediğimizi düşünürsek, bizleri bir selamla buluşturan Mevla’ya şükür.

 

 Düşünsenize aramızdaki mesafeler uzak, gitmemiz mümkün değil, lakin Mevla’mız Habibiyle bizlere sizler kardeşsiniz dedi, aradaki mesafelerin hepsini kaldırdı, Allah’u ekber, bunu düşünebiliyor musunuz? Bu ne güzel bir nimet ihsan biz kullara!

 

 Âlemlerin Rabbi Allah C.C. ölümü kalbimize Girft ederek yani kazıyarak yazdırdı ki, o kazınınderin hissini duydukça ölümü hatırlayalım, haddimizi bilelim Rabbimizi bilelim. Bunu hatırladıkça bu esrar perdesini aralayarak iman eden kullar haddini acizliğini bilir, iman etmeyenlerde yine hiçbir şeyi bilmez fark etmez, vesselam.

Mehmet Aluç

 


( Sözlerimden Bir Demet Devam Ediyor başlıklı yazı kul mehmet tarafından 24.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.