- Yaz kızım!

- Ne..neyi yazayım?

-Gereği düşünüldü: Sakıncalı laflar ettiği için..

-Ay anne ne diyorsun Allah aşkına! Gelmiş şurada derdimi anlatıyorum..

-Ne derdi, dert bunun neresinde? Hoca nereyi istiyorsun demiş de, Cerrahpaşa tıp diyeceğine cerrah tapa pış demiş de, bütün sınıf gülmüş..

-Hoca da ders işleyemedi gülmekten..

-E ne var bunda? böyle gözlerin kıpkırmızı olana kadar ağlayacak,başım ağrıyor diye izin alıp eve gelecek kadar..Nerde yetiştin sen, cam fanusun içinde mi? Nasıl göndereceksem ben seni Cerrah tapa pışa!

-Yaaa!

-Kızım daha yolun başındasın. En ufak yanlışlarda, başarısızlıklarda kendini böyle heba etme..Bak  özene bezene saatlerce uğraştığım şiir bir-iki hece eksikliği yüzünden heba olmuş Edebiyat Evinde.Oysa adı üstünde ev, bir-iki hece eksikliğinin aile arasında lafı mı olurdu, başka şiirde eklerdim, borcum olsundu..

-Anne ne diyorsun?

-Hiç, sana demiyorum, laf gönderdim. Bana bak! bir daha şiirlerimin altına yorum yazarsan telefonu elinden alırım. O ne öyle " okumadım ama çok beğendim, bir daha olsa yine hiç okumam ama yine çok beğenirim" falan! Allah'tan face de de aynı şeyi yapmıştın da yakaladım seni, pis fare..

-Yok tamam, valla yazmiycam..

-Hem sen niye çekmişsin yatağını duvara kadar, sandalyeyi şurdan şuraya çek desem çekmeyen kızım?

-Rüyamda Einstein fizik anlatıyordu..

-Eee?

-Ya işte arka sıradaydım, sesi gelmiyordu, bende sıramı öne çektim güya..

-Allah'ım, şu sınav bir geçseydi hayırlısıyla! Kafayı sıyıracaksın diye ödüm kopuyor..

-Anne bunu sen mi söylüyorsun! Banyo terlikleriyle sahneye çıkamam, diye bağırarak uyanıp hepimizi başına toplayan kadın..

-Bana bak, şunu hatırlatıp durma! sizin sınav stresiniz bana da vurdu heralde, seminer verecektim yeni sınav sistemiyle ilgili..Ay ne bileyim!

-Birde Gazanfer Özcan nereye gitti, dedin..

-İşte onu hiç anlamadım..

-Benim rüyam yine iyiymiş, arkadaşa anlattım, yazın halı yıkamacı da çalışmış, tamam mı? Sabah bir kalkmışlar evin bütün halıları rulo halinde dış kapının önünde..Ne ara toplamışım, nasıl güzel rulo yapmışım bir görseydiniz, diyor..

-Napıyorlar, bu nasıl bir koşturmacadır! Biz de sınava girdik, ne uykumuzdan olurduk, ne oyunumuzdan, ne de gezmemizden..Geçen kardeşinde bilgisayara şifre koyun ki oynayamayayım, programımı yetiştiremiyorum, diyordu. Halbuki bir tek hafta sonu giriyordu yavrucak..

-Anne sen de bizle beraber kafayı yedin heralde! Sen değil miydin ne oynuyor, hangi sitelere giriyor diye diye kontrol manyağı olan?

-Oyunlar manyak, benim ne suçum var! Gördük işte Yeni Zelanda'da ki terör olayını..Adamın gözünü kırpmadan oda oda gidip şarjörü boşaltışını..Ben o oyunun aynısını gördüm, aynen böyle silahla odadan odaya geçip ateş ediyorsun..Bunları çocuklara aşılayıp beyinlerini yıkıyorlar, sonra o çocuk kendini oyunun içinde zannederek caniliğinin farkına bile varmadan ateş açıyor..Çizgi filmler desen aynı vahşet..Sonra kalkıp bizim zamanımızda ki çizgi filmlere laf atıyorlar..Yok efendim şirinler komünizm sistemmiş,Walt Disney illüminatiymiş, Ediyle Büdü sapıkmış..Kendi pis zihinleriyle masumluğu ortadan kaldırıp vahşeti işliyorlar..Kurban olun siz bizim Tom ve Jerry'imize.

-Haklısın anne, bak sen de şeker patlattığın zaman, yarın öbür gün gözünü bile kırpmadan düdüklü tencereyi patlatacaksın evi enkaza çevireceksin diye ödüm koptu şu an..

-Yine geyiğe başladın, hadi kalk elini yüzünü yıka, cerrah tapa pışa çalış..
                            A.S.
( Anneler Ve Kızları-rüya Operasyonu başlıklı yazı saklı bahçe tarafından 27.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.