Bayrak alelade bir bez parçası değildir kesinlikle... Ay ile yıldız şehitlerin kanı üzerine ne de güzel düşmüş. Bir de nazlı nazlı dalgalandı mı, o güzelim rüzgar ile hemhal olurken değmeyin keyfimize... Tabi ki her devletin, milletin bayrağı kendine hastır, kendilerine özeldir... Kimisi renk renktir, kimisi cafcaflı...


Gökyüzünden bize gülümser ay ile yıldız. O dalgalandıkça biz kuruluruz, o dalgalandıkça biz kimi zaman coşarız, o dalgalandıkça biz duruluruz... Kimi zaman belki haince, kahpece, kalleşçe vuruluruz da ona sarılır gideriz yine Rabbımızın karşısına...


Merhum Arif Nihat Asya ne de güzel anlatmış bayrağımızı...


''Ey mavi göklerin beyaz ve kızıl süsü

Kız kardeşimin gelinliği, şehidimin son örtüsü

Işık ışık, dalga dalga bayrağım,

Senin destanını okudum, senin destanını yazacağım.''


Biz onun ile ne destanlar yazdık Çanakkale'de, Dumlupınar'da, Sakarya'da... Onun gölgesinde ne badireler atlattık, nice zaferlere imza attık... Belki kimi zaman dağda taşta yattık, kar ve tipiye yakalandık da yine de o nazlı nazlı dalgalandı masmavi göklerde...


Savaşta bile yere düşmez biz de bayrak. Bayraktar vuruldu mu, hemen onun yerine birisi geçer ve sancak, bayrak düşmeden onu alır yerden kaldırır... Vatanda bayrak gibidir öyle düştü mü yerlere bazen bir Alparslan, bazen bir Osman Gazi, bazen Fatih Sultan Mehmet, bazen de Gazi Mustafa Kemal Atatürk aziz vatanı kaldırır düştüğü yerden...


Hilal olmuş Ay'ımız sulara şavkı vurur

Ondan mahzunluğumuz bir kurt gönlünce ulur...


Bayrağın dikili olduğu her vatan parçası bizim namusumuzdur. İndirmeye kalkanların elleri illaki kırılır, illaki derslerini alırlar... Emperyalizm en büyük yenilgisini bizim bağımsızlık savaşımız olan Kurtuluş Savaşında almıştır. Büyüklerimizin dediği gibi ''Türk Vatansız Olmaz'' aynı zamanda ''Türk Bayraksız da olmaz.'' Allah hepimize bu bayrağın altında özgür bir şekilde can vermeyi nasip eylesin...

( Dünyanın En Güzel Bayrağı Saygıyı Hak Ediyor başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 29.03.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.