Gülümseyen Yüzler Mecmuası

Hayat denilen şey genç bakislarda, labirentte kosturmaya benzer. Bazen bir engebe bazen de dikenli bir duvardan geçebilmek, o zorluğu tek başına aşabilme guzelligidir. Bazen de salçalı ekmek tadinda gülümseyebilmektir her seye inat. Sevebilmektir nefes alabildiğin için çevrendeki her şeyi. Deniz kiyisina gittiginde kırık bir sandalyeye  oturup denizi koklayabilmektir yaşamak. Her anın tadını çıkartmak demli bir çay kıvamında demlenmek hayatta iki şekerli fanı ruhlarimizla…

Hani derler ya gülümsersen her şey daha kolaylaşir diye doğrudur; Çünkü inadına umutla bakmak, herkesin yapamadığı yapabilme, kalkanlarla büyük ejderhalarla savasmaktir. Ruhundaki gücü disariya vurmaktir her dilde. Gülümsemek bir Türk Kahvesinin köpüğü gibi yasamaya benzer kısık ateste tadını çıkara cikara.En karanlık gunlerde bile güneşin doğacağini bilmek rahatlatir o an ruhu. Yaşamak uzaktan bakmak değildir, sokaklarda çamurlu bir topun peşinden koşmaktir. Kahkahalarla seksek cizgilerinde tebeşir tozuna bulanmaktir,Her ne yapmak istiyosan duvarları yikarak yapabilme güneşe kosabilme becerisidir fanı ruhlarimizda.

Yaşam denilen oyun bahcesine uyum sağlamaktir her adiminda ve tüm zorluklarin üstüne gitmektir inadina, her ne yapmak istiyosan duvarları yıkarak yapabilme güneşe koşabilme becerisidir atan her kalpte… Sarılmak her gün el ele vermek vakit ayirmak seni sevenlere. Ölümsüz olabilme becerisidir bazen bir kağıt ve bir kaleme dokunmak sessiz bir gecede.

                                                                         Yapımcı-Sunucu : Alihan Altıtaş

( Gülümseyen Yüzler Mecmuası başlıklı yazı Alihan A. tarafından 4.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.