Cart bu, bir de manevi kardeşi, kankası, yakın dostu, bacanağı Curt var değil mi? Aslında bacanağı olup olmadığı kesin değil, onu bir araştırmam lazım. İngilizce olarak da okuduğunuz zaman Kart ve Kurt kelimeleri çıkıyor karşınıza... Hadi bakalım çık çıkabilirsen işin içinde cart curt etmeden... Birleştirdiğiniz zaman Kart Kurt yani yaşlı kurt kelimesine ulaşıyorsunuz. İyi de na alaka cart curt ile yaşlı kurt arasında...

Çok zor bir durum gerçekten. Sanki Cart Curt dan bir adım öndeymiş gibi gelir bana her nedense... Bilmem ki size de mi öyle geliyor yoksa? Çok takmadılar mı karşılarındaki insanı ''Caaart kaba kağıt.'' derler mesela, ama ''Cuuurt kaba kağıt dediklerini hiç duymadım şimdiye kadar.'' Acaba diyorum Cart da C'den sonra gelen (a) nın mı bir fonksiyonu var bunda, kanun hükmünde kararname ile bunun araştırılması lazım. Bütün araştırmacıları göreve çağırıyorum bilaistisna...

Bir de buna benzer zart zurt var amma, o şimdi bizim konumuz değil. Cart Curt ile araştıralım bakalım belki bir yakınlıkları hısımlıkları vardır... Bazı zibidiler de Cart ve Curtu çeşitlendirebiliyorlar... Cartingen ve Curtingen diyorlar... Olur mu ya öyle? Yengen mengen der gibi Cartingen ve Curtingen... Hiç yakıştıramıyorum gençlere... Benden de söylemesi sonra olursunuz Mortingen...

Çok vardır çevrenizde size de Cart Curt eden adamlar... Benim çevremde dolu da... Çok sıkıştım mı he he, anlat anlat deyip, bir kulağımdan girip, öbür kulağımdan da çıktığının bilincinde olarak, ayar veriyorum, başka da bir şey yapmıyorum...

Cümle her zaman için Cart Curt olarak başladığından, burada Curt sanki ikinci planda kalmış gibi de görülebilir. Cart da bundan dolayı böbürlenebilir... Yapma Cart yapma, Curt da küser bak sonra... Siz siz olun, yinede kimselere Cart Curt filan etmeyin. Sonra üzülürsünüz, aranıza buzdan dağlar girer de Ağustos ayında bile erimez o buz dağları...

Çok mu Cart Curt ettik biz de ne? Maksat muhabbet olsun, yoksa Cart Curt ile kim bir yere varmış ki biz varalım. Hayır, şimdi Cart Curt üzerine üç cilt kitap yazacağım, ama siz de okumayacaksınız, biliyorum ki ben de vazgeçtim. Yüreklere azıcık tebessüm ekmeye çalışmak bizimkisi... Her ne kadar sürçü lisan ettik ise affola derler...

( Cart Ve Curt Kankadırlar başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 5.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.