Biliyorum ki bir çoğunuz emeklisiniz ya da emekliliğinize az bir süre kaldı... Geçen gün gazetede görünce bu ilanı ''Emeklilikte Yüksek Maaş Almanın Yolları.'' Ben de bir şeyler karalayayım dedim aklımın yettiğince...



Emeklilikte eğer ki yüksek maaş almak istiyorsanız  ve de boynuz kısa ise yüksek topuklu bir ayakkabı giymeye bakın önce... Yok canım yüksek topuk giyince yüksek maaş alınmaz da bankada vezneye gittiniz mi veznedar sizi daha rahat görür...



Bir başka husus yüksek maaş almak için istiareye yatın. Bir güzel dualarınızı okuyun yatmadan önce, sonrada uyumaya çalışın, uyuyamıyorsanız da başlayın koyun saymaya. Yalnız sayacağınız koyunların cinsi çok önemli Karaman Koyunu olmasın, Ankara Keçisi olabilir mesela... Karaman Koyunu sayarsanız sonra çıkar oyunu, anladınız siz onu...



Eviniz kira ya da kendi eviniz da olabilir. Alt katlarda oturuyorsanız mutlaka üst katlara bir yerlere taşının. Yüksek de oturduğunuz için yüksek maaş psikolojisine de hemen girersiniz... Velev ki maaşınız yükselmese bile siz yine de yüksekte hissedersiniz kendinizi...



Zaman zaman da maaş aldığınız kuruma telefon edip, ''Benim başım kel mi ben de yüksek maaş almak istiyorum, hem de şiddetle istiyorum.'' diye de telefon açabilirsiniz... Telefon açın bence sakıncası yok, ama maaşınızı artırırlar mı orasını bilemiyorum...



Bir de yüksek maaş alma dilekçesi vereceğiniz zaman ''Yüksek yükseeek tepelere ev kurmasınlar.'' diye de bir türkü var ya hani, onu durmadan beş on kere söyleyin, maaşınız artmasa bile size en azından moral olacaktır...



Normal bir üniversiteyi bitirdi iseniz lisans derecesi ile bir de yüksek lisans yapın, mutlaka maaşınız da derecenizde illaki yükselecektir... Yine de yüksek maaş alamıyorsanız emeklilikte, sakın merak etmeyin ben de alamıyorum Bağ Kur emeklisi olarak da yine de buna da şükür diyelim. İşin ..okunu da çıkarmayın canım kırksekiz kırkdokuz yaşında da emekli oldunuz birçoklarınız. Oturun oturduğunuz yerde torunlarınızı sevin. Allah devlete millete zeval vermesin...

( Emeklilikte Yüksek Maaş Almanın Yolları başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 11.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.