-İyi akşamlar sayın seyirciler. Siyaset hariç her konunun tartışıldığı KONU DIŞI programımıza hoş geldiniz. Bugünkü konumuz doğru beslenme. Yanımda yine üç değerli konuğumla keyifli, bir o kadar da faydalı saatler ve sohbetler geçireceğimize inanıyorum. Konuklarım; konusunda uzman doktor Sayın Cavit Yerleşik, diyetisyen Sayın Haldun Ötücükuş ve alternatif tıpın önde gelen isimlerinden, aynı zamanda elimde gördüğünüz "besle kargayı" kitabının da yazarı olan Sayın Hilmi Yanlış. Ekran başından bize sorularıyla katılmak isteyen siz sayın seyircilerimiz için twitter adresimiz şu an ekranda. Beslenme başlığı altında sorularınızı sorabilirsiniz. Konuklarımıza dönerek onlara da hoş geldiniz diyor ve hemen ilk sorumla başlıyorum..
-Hoş buldum efendim, doğru beslenme deyince özellikle..
-Cavit Bey, Çiğdem Hanım daha soruyu ve kime sorduğunu söylemedi..Rica ederim her defasında programı monologa çevirmeyin..Telepati yoluyla mı aldınız soruyu!!
-Hilmi Bey, geçen sefer ki gibi her konuşmama atlarsanız programı terkederim..
-Siz program falan terk edemezsiniz sırf bize söz düşmesin diye, merak etmeyin..Reklam aralarında bile koltuğunuzu terk etmiyorsunuz, elinizden gelse bir sonra ki programa da katılacaksınız..Her program bitiminde sizi sandalyenizden kazıyarak çıkartıyoruz..
-Hilmi Bey, Cavit Bey müsaade eder misiniz, yarım saat oldu programa giriş bile yapamadım..
-Ben de onu diyorum Çiğdem Hanım, lütfen önce konuya giriş yapın..
- Peki, teşekkür ederim. Bu arada twitterden sorularımız gelmeye başladı. Beslenme başlığı altında Can Boğazdangelir adlı izleyicimizin bir sorusu var. Can Bey bu soruyu..eee.. İlmi Yanlış Bey'e..H'yi yazmayı unutmuş sanırım..
-Çiğdem Hanım lütfen şu manyağın sorularını bana yöneltip durmayın. Adam kafayı takmış, özellikle H'yi yazmıyor, anlamıyor muyum!!
-Hilmi Bey ayıp oluyor ama..
-Ne ayıbı hanımefendi!! Geçen sefer ki sorusunu unuttunuz galiba. Sorunun manyaklığından siz de reklam arası vermek zorunda kalmıştınız..
-Yalnız Hilmi Beyciğim, o reklamı siz fenalaştığınız için vermiştik. İzleyicimiz gayet masum bir soru sormuştu..
-Neresi masum!! on dört yaşından beri kimselere söylemediğim sırrımı yetmiş milyonun önünde ifşa etti. Ama ben biliyorum seni,istediğin kadar sahte isimler aç seni bulduracam. Çiğdem Hanım lütfen araştırılsın bu seyircimiz, kesin benim dayı oğlu bu..
-Hilmi Bey, kameraya parmak sallayıp tehdit savurmayın lütfen! Programımızın formatını da Elim Ensende programıyla karıştırmayın. Bakın Sayın Cavit Yerleşik ve Sayın Haldun Ötücükuş henüz ağzını açıp tek laf edemedi bile. Sayın Cavit Yerleşik Hocam doğru beslenmede ki en temel kural olan zaman olayını seyircilerimizden gelen istek üzerine..
-Pardon Çiğdem Hanım bu önemli!!
-Ne önemli Hilmi Bey?
-Sayın Haldun Ötücükuş'un önünde ki not aldığı kağıda bakar mısınız, beni çizmiş profilden!
-Ne alakası var Hilmi Bey, insan metabolizmasının resmini çizdim..
-Uydurmayın lütfen, resmen gözlüğüme kadar beni çizmişsiniz. Maksat not alıyor gibi görünüp seyircilerin gözünü boyamak! Altına da az konuş uzatma, yazmış..
-Neyse, buyrun Cavit Bey sizi dinliyoruz..
-Efendim bölgesel zayıflamada..
-Hangi bölge Cavit Bey, maşallah göbeğiniz İç Anadolu..
-Hilmi Bey, müsaade eder misiniz hekimimize soru sormama!!
-Hekimden sorma, çekenden sor demişler, hihohoho!
-Hilmi Bey suyunuza votka mı karıştırdınız, her defasında da aynı bayat espri!!
-Aman Cavit Beyciğim, sinirlenmeyiniz efendim.Azıcık eğlence, oyun katıyorum programa. Siz devam edin..ne..ne yazdınız..Çiğdem Hanım Sayın Haldun Ötücükuş önümde ki kağıda -aç ayı oynamaz- yazdı, bakar mısınız! Neden benim laflarımı eşeleyip duruyorsunuz, rica ederim çekin gaganızı üstümden!
-Tamam Hilmi Bey, sinirlenmeyin lütfen..İsterseniz şu anda sevgili seyircilerimize sosyal medyada oldukça popüler bir konu olan zayıflama etkili bitkisel karışımlarınızdan söz edelim..
-Harika bir konuya değindiniz Çiğdem Hanım.. Bu konuda oldukça etkili altın karışım adını verdiğim özel bir çayım var..
-Buyrun efendim, seyircilerimizde ekran başında not alsınlar..
-Hiç gerek yok, şu elimde görmüş olduğunuz kitabın 153. sayfasında tam ölçüleriyle karışım yazılı..
-Hiç yakışıyor mu Hilmi Bey, vapurda ki satıcılar gibi kitabınızı pazarlamak! Anlatın da biz de bilelim..
-Cavit Bey, siz müdahale etmeyin lütfen..Hoop Haldun Bey napıyorsunuz!!Kameraman arkadaşım çekebilir mi lütfen, Sayın Haldun Ötücükuş kitabımın 153. sayfasını açmış resmen not alıyor. Telif hakkıma girmeyiniz, vallahi yırtarım, verin şu kağıdı..
-Haldun Bey, Hilmi Bey rica ederim sessiz olun! Şimdi seyircilerimizden gelen bir soruyla devam ediyoruz. İskender Birbuçuk isimli izleyicimiz İlmi..pardon Hilmi Bey'e bir soru soruyor;
 2 saat bisiklet sürmek 1200 kalori,
Yarım saat mekik çekmek 850 kalori yaktırmaktadır. Üst üste borç alıp yiyen bir insan haftada 80500 kalori alıyor ama hiç vermiyorsa, borç veren insanın bu yapılanı hazmedip sindirebilmesi için günde kaç saat bisiklet çevirip mekik dokuması gerekecektir? İskender Bey'e teşekkür ediyoruz..
-Vallahi sensin dayıoğlu!! Önce köyde üstüne zimmetlediğin tarlamda ki mahsulün kalorilerini hesaplattıracam ben sana..Haldun Bey rica ederim verin şu kağıdı..
-Efendim onlar kavga ededursunlar, ben sizlere çizdiğim şema eşliğinde bölgesel zayıflamayı açıklayayım. Bakın şekil 1-A'da görüldüğü üzere bu abdominal bölgede..
-Haldun Bey, Hilmi Bey! Ayrılın lütfen, yırtmayın kağıtları. Cavit Bey sesi yayından aldık efendim,sizi kimse duyamıyor şu an..Hilmi Bey lütfen yerlere çöp atmayın..Cavit Bey bırakın artık anlatmayı..Evet sayın seyirciler bir bol reytingli konu dışı programımızın daha sonuna geldik.Gelecek hafta aynı gün, aynı saatte buluşmak üzere ben ve konuklarımın söylediği gibi; hoşça ve dostça kalın efendim..Arkadaşlar Cavit Bey'i sandalyesiyle beraber dışarı alalım, lütfen..
                             A.S.
( Konu Dışı -bölüm 1- başlıklı yazı saklı bahçe tarafından 15.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.