Sosyal Medya'da olsun ya da başka başka basın yayın organlarında illaki görmüşsünüzdür zaman zaman. Ölmeden önce görmeniz gereken 100 yer... Doksan beş ya da yüz beş değil illaki yüz yer olacak. Memlekette daha kendi köyünden ya da kendi kasabasından çıkmamış insanlar varken bu ne ayak, ne muhabbet...

Hiç kimse sormuyor sana, cebinden paran var mı, bu yerleri görmek için zamanın var mı? Daha memleketini gezememiş, görememişsin adam, sana Taç Mahalı görmeye gezmeye git diyor. Çin Seddini git gör diyor... Bir emekli maaşı ile oralara nasıl gidilecekse, kimse de bunu söylemiyor...

Kriter de illaki yüz, seksen beş yer görsen, adamlar kabul etmeyecekler. ''Vallahi billahi olmaz ağabey şunu ne yap ne et yüze tamamla ama, darılırız bak yüzüne bile bakmayız senin sonra.'' Turizm elbetteki hem güzel, hem de sosyal, insanları kaynaştıran bir etkinlik, ancak tuzunuzun da biraz kuru olması lazım, hem memleketinizi hem de dünyayı gezerken. Ha, turlar var, var olmaya da onları da iyi takip etmeniz lazım...

Elli tane yer gezdiniz de bir türlü yüze tamamlayamadan da öldünüz, bakın şimdi oldu mu, hani söz vermiştiniz ölmeden önce yüz yer gezmeye... O kadar da uzun boylu değil, Azrail as. ile pazarlık olmuyor maalesef... Rahman ve Rahim olan Allah sizi ne zaman huzura çağırdıysa o güzelim yerleri göremeden, gidişi olup da dönüşü olmayan yola girersiniz...

Siz gezilecek görülecek yerleri gücünüz yettiğince gidin, gezin görün görmeye de bir de iyi insan olmaya çalışın... Ölmeden önce birazda garibanları fakirleri görün, belli miktar maddiyatlarınızı onlar ile paylaşmaya bakın... Ahiret de gezilecek görülecek yerler dünyadakinden çok daha güzel unutmayın bunu sakın... Cennet iyi insanları bekliyor... Bir de şunu ekleyelim, ölmeden önce anne ve babanızı sık sık ziyaret edin mutlaka...

( Ölmeden Önce Görmeniz Gereken Yerler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 16.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.