Ben sabırlıyım ama
 
Sebepsiz, gecenin köhnemiş kafesinden korkuyorum.
 
Sebepsiz alacakaranlığın renginden korkuyorum.
 
Ve seni, yüreğimin terkedilmiş gecesinden alıp götürenden Refik.
 
Soyut varlığının somut ağırlığını taşıyor omuzlarım.
 
Telaffuzu zor oluyor dilimin her hecesinde tekrarlayan adın.
 
Soğuk hayaleti varlığının karşısında eziliyorum
 
Kelimelere sığınılmış esaretin bedelini, binlerce kağıdı tüketerek ödüyorum.
 
Derin çektiğim nefesimin kursağıma takıldığını farkediyorum.
 
Canım ağrıyor acısını bilmediğim yanlarımın.
 
Bir ayrılık şarkısı genzimi yakıyor.
 
Burada yağmurlar hiç durmuyor  Refik.
 
Sahi soruyor musun beni ? Sormazsın sen ama bil yine ben bildiğin gibiyim işte.
 
Sen asıl o şehrin karanlık yüzünde yalnızdın. Nasılsın ?
 
Nisan ayında çiçek açıp dökülen pembe, mor, eflatun yapraklarından tanı beni
 
Muhtaçlığımı seriyorlar yollarına.
 
Uyuyunca geçiyor dediğim ağrılarımın geçecek inancına hep bu acizliğim
 
Kıralım bir gün kalbimize dem vuran bu kilitleri.
 
Öyle korkuyorum ki Refik
 
Bir sabah uyanamama, seni son defa görememe ihtimaline korkuyorum.
 
Bunun ne demek olduğunu biliyor musun ?
( Korkuyorum başlıklı yazı Merveakyel tarafından 19.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.