Öğrenci de olsak, kafamızda bağımsızlık adına bir dolu fikir oluşmuştu. Boykot ise boykot, grev ise grev hepsine bütün benliğimiz ile destek verdik hala da veriyoruz... İyi bir üniversitede okuyoruz başkentte... Yurtta kalmıyoruz, arkadaşlar ile ev tuttuk... Televizyonumuz bile var... Game of thorenes dizisini bile seyrediyoruz seyretmesine de yine de yeri geldi mi eylemler de en ön saftayız...

Hükumet mi protesto edilecek, ederiz kardeşim. Yakarız Malboro sigaralarımızı, Çin Malı çakmaklar ile çekeriz altımıza Levis marka blucinleri, ayağımızda konvers ayakkabılar, ölümüne dalarız kavgaya. Biz de böyle... Sonuna kadar tam bağımsızlıktan yanayız...

Ne yani Mersedeslere biniyorsak, BMV'lere biniyorsak, Şavrolelere biniyorsak ülkemizin tam bağımsızlığı içinde ter dökmeyelim mi? Biz bağımsızlık yanlısı olamaz mıyız? Kolalarımızı da içeriz, biralarımızı da içeriz sonrada bağımsızlık ateşi ile kendimizden geçeriz... Emperyalizme karşı omuza omuza...

Eylem yaparken bağımsızlık uğruna, tabi yoruluyoruz, terliyoruz, adeta kıçımızdan çıkıyor terler. Yakında bir hamburgerciye hemen dalar, çizburgerler ile karnımızı doyurur, sonra yine eylemlerimize kaldığımız yerden devam ederiz... Biz de böyle arkadaş...

Sosyal Medya'da bir örgütlendik mi, bir eylem koyduk mu, önümüzde kimselere duramaz vallahi... Amerikalı Sam Amca bile... Twittırı Feysbuku, instagramı, sallarız billahi... Yeter ki o gün bir yerde miting olsun. Tozunu attırırız mitinglerin... Üstümüz başımız kirlense de mitinglerde, eve geldik mi annemiz kirli çamaşırlarımızı hem Persil ile hem de Rinso ile bir güzel yıkar...

Miting bizim işimiz. Kızlı erkekli koşarız mitinglere, kim protesto edilecekse ederiz, korkmadan. Baktık üzerilerimize göz yaşartıcı bomba atıyorlar, Fransız malı kağıt mendillerimiz cebimizdedir, hem ağlarız hem de göz yaşlarımızı sileriz...

Miting bitti de ortalık sakinleşti mi ertesi günde tatil ise doğru sinemaya yelken açarız ''Görevimiz Tehlike - 5'' oynuyormuş sinemalarda, kızlı erkekli gider seyrederiz... Kim ne karışır canım... Böyle işte tam bağımsızlıktan yanayız yani yine de...

( Miting Bizim İşimiz başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 26.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.