-          Seni güzellikle seviyorum kadın, iyilikle… Kucak dolusu baharla, kalp dolusu çiçekle…

Günlük güneşlikle, esenlikle… Bir şapka dolusu öpücükle… Bir ömür dolusu gülücükle…

-          Sen böyle konuşunca ben beni atıp sana gelmek istiyorum adam!

-          Diyorlar ki çok enerjiksin. Bilmiyorlar ki güne seninle başladığımı… Dört mevsim seni

yaşadığımı… Su içer gibi gözlerinin güzelliğini içtiğimi… Kalbimin seninle dolduğunu ve sende olduğumu anlamıyorlar.

-          Kime söylüyorum adam!

-          Hal hatırımı soranlara da şöyle diyorum: O iyiyse ben de iyiyim, o, güzelse ben de güzelim.

Ve o kötüyse, Allah göstermesin,  illaki ben de kötüyüm. O ağlıyorsa ben de ağlıyorum. Bu nasıl bir dağdır vurulmuş kaderime? Çekmek boynumun borcudur. Nasıl bir aşktır düşmüş içime? Yan yan sönmüyor.

-          Şu taş duvar anlar ama sen anlamazsın!

-          Sensiz bir anım bile yok kadın, olmasın da! Rabbim sensizlik vermesin, düşmanıma bile.

-          Adammmm!

-          Seni şahane seviyorum kadın, öyle böyle değil! Kurşuna göğsümü siper edercesine… Sen

yağmurunda şemsiyesiz kalırcasına… Öfkene dahi eyvallah dercesine… Göğe bakarcasına… Suya resmini çizercesine… Dağı düz edercesine… Kaderini yeniden yazarcasına…

-          Ya sen beni anlamıyor, duymuyor ve görmüyor musun?

-           Seni güzellikle seviyorum kadın, iyilikle… Tam tekmil…

-          Böyle sevme beni adam, böyle sevme!

-          Türkü söyler gibi seviyorum seni, şiir dinler gibi, resim çizer gibi, saz çalar…

-          Sağır mısın bana? Ben ne diyorum sen ne söylüyorsun?

-          Sen bile seni benim kadar sevemezsin!

-          Sırf seviyorsun diye kendimden nefret edeceğim adam!

-          Adını melodi bildim, sesini sakinleştirici bir ilaç kabul ettim, güzelliğini rabbe şükür vesilesi saydım. Bu kadar güzellik içinde en güzel oldun bana. Güzelliğinin sadakasından nemalansam ben de senin gibi güzel olur muyum kadın?

-          Yokmuşum gibi davranmayı bırak!

-          Güzelliğin şahikasısın kadın! Senden sonrası yok!

-          İltifat edeceğine cevap ver adam, daha makbule geçer.

-          Yok sen gibisi kadın! Bir yarı gülüşüne bile razıyım.

-          Sesim uzaya ulaştı ama sana ulaşamadı adam!

-          Seni büyük bir coşkuyla seviyorum kadın, dalga dalga, efil efil… Bu coşkuya kim engel olabilir? Kim heyecanı artarak sever?

-          Anlaşıldı adam anlaşıldı, bize sıra gelmeyecek yine.

-          Susuyorum adam!

-          Benimle susarak konuşma!

( Seni Bir Şapka Dolusu Çiçekle Sevdim başlıklı yazı GürhanGürses tarafından 26.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.