Seni gördüğüm o ilk an, kalbimde büyük bir titreme hissettim. Gözlerinin içinde sanki başka alemlere geçtim. Bir gülüşün vardı ki dünyalara bedel. Ben seni bir ömür boyu değil bir ebediyet boyu sevdim. Ne yapsam da sana olan aşkımı sana diyemedim. Başkaları;' deli' dedi ama ben seni senin uğrunda sonsuz defa can vermeye değecek kadar sevdim. Sen benim gözümde gönlümde  her şeyim iken, sanki ben senin gözünde ufacık kırık bir pencere idim. Her anımı seni düşünmekle, her duamda sana da yer edinmekle geçirdim. Sen;' GİDİYORUM' dediğinde kalbimden büyük bir darbe yedim. Sensiz kalbime kilit vurup aşka tövbe ettim. Ama sana olan aşkım galip geldi, yine seni sevdim. Geceler boyu kalbimin bana olan isyanını dinleyip gözlerimden akan yaşları seyrettim. Evet! Senin için akıyordu o gözyaşları, senin aşkın için elvan elvan, ben ne edeyim? Yıllar geçti ömrümden ama ne sana olan sevgim ne de acısı bitti yüreğimin. Kat kat artıyor sana olan sevgim, ayrılığın acısıyla inliyor ruhum, bedenim, kalbim. Fakat bir umuttur içimde dolaşan. Sanki bir gün yine kavuşacakmışız gibi geliyor bana. Asırlar geçse de bedenim toprak altında çürüse de ruhum sürekli azap görse de senden vazgeçmeyeceğim. Çünkü sen benim çocukluktan beri sevdiğim ilk ve son kez gönlümü fetheden yar oldun, olacaksın. Ben seni unutmak istesem de yüreğim izin vermiyor. Her anımda sen varsın.

Anılar fırtına gibi geçti zamandan. Sağlığım, kişiliğim, her şeyim duman olup uçtu gönlümdeki hardan. Özledim seni. Hep özledim hep özlüyorum. Sensiz hayattan iyice koptum ve hala kopuyorum. Özür dilerim! Ben sana sadece aşkımı sunabiliyorum. Senin aşkın için yüreğim yandı, yandı da kül oldu. Küllerini ise en sıcak, en keskin hasret rüzgarı savurdu. Sen gittiğinde kalbimi söküp aldın benden. Bir saldın ki saçlarını kılıç misali kesti. Bir bakış attın ki kirpiklerin gönlümü deldi geçti. Derdimi kimse anlamadı Allah'tan (c.c.) başka. Şimdi Allah'tan (c.c) seni, senin sevgini, seninle dünya evine girip de aşkımızı ebediyete taşımayı istiyorum. Ve unutma ki! Seni hala seviyorum ve ebediyete varınca bile seveceğim. Sen benim gönlümün sultanısın Zeynebim...   

                                                                                                            BeniTan
                                                                                                         
( Gönlümün Sultanına başlıklı yazı BeniTan tarafından 30.04.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.