Kahraman olmak mı gerek sevilmek için? 

Korkulardan kılavuzun cesaretin dibine götürür seni.

Günah işleyebilmek; seni en büyük cesur insan yapmasının yanında mekanik beynine, iyi bir yağlayıcı döngüsel olmayan doyurucu erdemdir. 

Kimsenin göze alamadığı zihinsel özgürlük içsel mutlulukla seni fethedilecek bir kale durumuna mutlaka sokacaktır. Tadını çıkar derim .

Yasakladıklarının iznini kim verecek. 
Hesabı ödeyen ödülünde mutlak sahibidir. 

Bunu diğer ardıl kişilikte bilmekte elbet. Sadece biraz ikna ve zamanla beraber gözündelik gerek.
Senden küçük olan izleme kabiliyetini girginliğiyle halletmistir, tutacaktır tahmininde önce elini.
Kusulmayan pis vakur düşünceler mideyi felç eder kanserden ölürsün. Adli tıp gerekmez artık kader dediler imamlar.

Pis işler neden iman yoluyla temizlenir denilmektedir. 
En büyük pis işler imamların elinin altından çıkıyor bazen, demek ki kişilik felsefesi açık bulmuş bu noktada. 

Kimse alınmasın gerçek gerçektir. Kişi firsatları güçle birleştirdiği zaman tehlikeli bir ahtapot zanneder bedenini. 

Durma kaç ....
Güvenli yer yoktur. 
Güvenli birey olur.

Mekanik beyin terbiyecisi gerek o da var mı.
Bedenler arzularını her şekilde tatmin edemedikce zalimlik, zulümlük ve kurbanlık durumu sürrealist bir şekilde uzayacaktır.

Amaçtan kasıt itiraf edilesi şeylerimizi en azından anlik düşündürmektir. 

Kafada.
Saygılar.

 
( Büyük Sozler başlıklı yazı KANBER İHSAN tarafından 7.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.