Deneme / Hayata Dair Denemeler

Eklenme Tarihi : 12.05.2019
Okunma Sayısı : 1001
Yorum Sayısı : 1
*İnsanlık tatile mi çıktı*
Bir olay ya da duruma haklı itiraz etseniz bile;
"Eskiden de böyleydi, yeni bir durum değil ki, o zaman neredeydiniz" diyenler çıkabiliyor.
Yani, "böyle gelmiş, böyle gitsin, hiç bir gelişme, ilerleme, iyileştirme olmasın" niyetindeler.
Ama aynı kişilere, hak etmediği halde
10 altın verilse, "bu da nereden çıktı, kabul etmiyorum, eskiden böyle bir şey mi vardı, bidat bunlar" demezler.
Peki ilke nerede, kişilik nerede, ahlak nerede, mantık nerede, adalet nerede, vicdan nerede"
Doğru, "tatile çıktı" diyorsunuz değil mi?
Boşuna beklemeyin tatilden dönmeyecekler.
Sen insani aslına dönmediğin sürece.
12.05.2019
Ali Rıza Malkoç
#armozdeyis
( İnsanlık Tatile Mi Çıktı başlıklı yazı Ali R.MALKOÇ tarafından 12.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.