Hayvanları, kuşları, kedileri köpekleri severim sevmeye de, söz konusu Pitbull cinsi bir köpek olunca orada bir beş on dakika duracaksınız. Hayır durmadınız, o sizi durduruyor zaten... Mahallenin bebeleri nereden bulmuşlarsa bulmuşlar, kahverengi bir Pitbull bu, ben ona kısaca ve de uzaktan Pitt diyorum, vallahi onu da anlıyor ve bana dişlerini gıcırdatıp da hırlıyor... Ben de ona hırlıyorum, karşılıklı hırlaşıyoruz... Bağlı tabi ki bağlı... 



Zaten bildiğim kadarı ile Pitbull köpeklerini bağlamadan gezdirmek yasak... Çok saldırganlar.. Bebeler korkmuyor, ''Nasıl oluyor?'' dedim Levent anlattı ''Abi gözlerinin içine içine bakacaksın ve patronun sen olduğunu hissettireceksin ona, yoksa sana da saldırır.'' dedi... Tamam anladık da ben kendi işimde patronum, köpek patronluğu yapmadım ki nasıl yapayım? O da ''O zaman fazla yaklaşma paçandan kapar ben bile kurtaramam seni.'' dedi... 



Sokakta ki pencerenin demirine bağlı Pitt kardeş... İki metre de ipi var da var olmasına, sokağında, eni olsun olsun, iki buçuk metre... Yani üstüme bir hamle yapsa ya da ben iyicene kenardan gitmesem biraz kaysam, paçadan, ayaktan, koldan, kanattan, işte neresi denk gelirse beni ham yapacak, yakalayacak... Gözlerine şöyle sert baksam da Levent gibi olmuyor... Sanki içinden ''Bir gel de yanıma bak ben sana göstereceğim Hanyayı'da Konyayı'da.'' diyormuş gibi geliyor bana bakışlarıyla... 



Bunlar güçlü de köpekler, zinciri biraz zorlasa belkim koparır, sonra da benim bir yerlerimi koparır, artık Allah ne verdiyse... Hayır ''Benim etim kartlaşmış sana yaramaz Pitt.'' desem de anlamaz... Ne kadar duracak bu köpek bu mahalle de onu da bilmiyorum... Ne kadar tehlikeli bir köpek olduğunun farkında olmayıp da es kaza önünden geçecek bayan ya da erkeklere de Allah yardım etsin, ne diyeyim başka... 



Biraz kuru mama götürsem dost olur muyuz ki? İskender'e söylesem ''Mama vereyim de ne yapar acaba?'' diye.. Bak sen şu işe, İskender mi dedim? Aklımı başımdan aldı Pitbull zibidisi, Levent, Levent çocuğun adı... Hayır Pitt içinde zor bir durum, sürekli ayağına pranga vurulmuş kürek mahkumu gibi bağlı kalmak ve bağlı dolaşmak... Zaten sahibi zincirini eline alıp da dolaştırmaya çıktı mı kedilerin hepsi arazi, arabaların altına girip o gidene kadarda altlarına mıçıyorlar... Kedilerin iki üç tanesi de benim dükkana ''Aaamet aaabi aaamet aaabi'' diye hemen damlıyorlar... Miyav miyav diyorlar tabi de ben öyle hissediyorum miyavları... 



Of ki of! Sokaktan kimse geçemez oldu... Söyleyeyim de Levent'e zincirini beş on santim daha kısaltıversin bu keratanın... Gecede yanda ki boş dükkana koyuyorlar, sabaha kadar havlayıp duruyormuş. Allah'dan bitişikte fazla ev yok da yoksa vallahi de billahi de uyutmaz bu, ne insanları ne de diğer canlıları... Mahalleden tezkere alacağı günü sabırsızlıkla bekliyoruz Pitbull'un bütün esnaf arkadaşlarımla...

( Pitbullun Önünden Geçerken başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.05.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.