NE GÜZEL, NE MUTLU ÇOCUKTUM!






Babam çok farklı bir insandı, o hep örnek aldığım tek insan oldu hayat yolunda bana, iyi ki benim babamdı. 

Öyle güzel bir yüreği vardı ki hayrandım yüreğine sevgi doluydu her şeye insana hayvana böceğe doğaya, bana mirastır babamdan sevmek duygusu. 

Dünya kadar mal mülk bıraksa o kadar sevinmezdim. Para el kiri derdi, gelir ve gider sevgi merhamet vicdan kalıcıdır, ölünce de seninle beraber gider mezarında arkadaş olur merhametin. Mal gelmez peşinden kalır dünyada derdi babam. 

Örneğimdir dedim ya, anlatayım kısa da olsa bir örneğini. Anlatmakla bitmez babam aslında... 

Akrabalarla bir küslük olsa aralarında (siyasetten) amcamla tartışırlar darılırlardı, amcam Almanya da yaşar yazın izne gelirdi, genelde solcu olan amcam başlatırdı mevzuyu, babam sağ görüşlüydü en büyük amcam ve en küçük amcam solcuydu. 

Her zamanda barışan affeden hep babam olurdu. 

Eğer küslük olmuşsa aralarında, babam eve gelince
bizi toplar etrafına, böyle bir şey var şu şu sebepten der izah ederdi, kendisi haklıdır aslında biliyorum çocuktuk bizlerin yanında da amcam siyaset kavgası başlatırdı, ama babam hep bize derdi ki, annemi de bize dahil eder, tembih ederdi, onlar sizle konuşmasa bile siz konuşun, gidip gelmeyi sakın kesmeyin benim onlarla aram açık diye sakın siz gitmemezlik konuşmamazlık etmeyin o benimle abim veya kardeşim arasındaki sorundur siz etkilenmeyin ve etkilemeyin derdi yüreği güzel babam, ben de aynı düşünürüm babamla.. 

Sevgi saygı insanlık önce gelir her şeyden der bunu öğretirdi bizlere, bizler insan gibi insan olabildiysek bu babamın eseridir. 

Köylüydük, fakirdik 
Ama, ne güzel ne mutlu çocuktuk sayende babam... 

Köyde bütün çocuklar seni çok severdi... 

İyi ve iyiliği güzel şeyleri öğreten asla kin ve nefret öğretmeyen bir babanın çocuklarıydık.
Biz yedi kardeş çok şanslıydık. 

Parasız mutlu olmayı sen öğrettin bize, sevgiden yana çok zengindik biz..

Her zaman doğruyu gösteren öğreten bir babanın çocuğuyduk, o yüzden çok zengindik derim ben her zaman zenginlikte parada hiç gözüm olmadı ve gözümde kalmadı.. 

Bu gün bayram yokluğunun tam 17. senesi artık bayramlarımız sensiz annemsiz babamsız... 

Anneminde bu ayın 18 zinde üç senesi olacak oldunuz yan yana, yanında, yakınında. 

Anacım seninde mekanın  cennet olsun, dünyada görmediğin güzellikler orada seni bulsun, merhametli anacım benim... 

Sende yoksun ya, yaşımızın ne önemi var, bizde kaldık yetim... 

Mekanınınız cennet olsun güzel yürekli annem babam :(((((((

İnşallah bizde babam senin gibi, üç kez Kelime-i Şahadet getirip rabbimize teslim ederiz 
dünyalık canımızı...

Anacım nasıl can verdin bilmiyoruz biz hep kafama takılır keşke evinde bizlerin yanında rabbe teslim olsaydın anam, yoğun bakımdaydın inşallah babam gibi güzel olmuştur Allah'a teslimiyetin anacım... 

Dört yıl akciğer kanseriyle savaştın babam, çok acılar çektin bir kez olsun isyan etmedin. 

Doktorlar veya birileri sorduğunda nasılsın diye? hep iyiyim çok şükür derdin, bari derdim babam doktora ağrıyan yerlerini söyle ki ona göre tedavini yapsın ilacını versin derdim, sana hayran olur takdir ederdim içimden sabrını duru gönüllü nur yüzlü babam benim, çok şükür rabbime iyi ki ben senin kızın, sende benim  babam olmuşsun... 

Bize kazandırdığınız güzellikler için, Allah senden annemden razı olsun.. 

Peygamberime komşu olasınız, Cennette köşkünüz olsun, inşallah.. 

Güzel yürekli adam gibi adamdı babam! Kadın gibi kadındı anam! 

Bayramın nuru kabrinize dolsun!.... 
Aminnnn.





05 /06/ 2019
Mlk Tryk



( Ne Güzel, Ne Mutlu Çocuktum! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 5.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.