Değerini anlama zahmetinde bulunanları kaybettiğinde üzülmeyeceksinki yeni bir hayata merhaba diyesin setres ve üzüntü ile yeni acacağın ve başlayacağın bir serüvende başarılı olamazsın.Hayat insana bir kaç defa güler eğer onu fark edemezsen su gibi baßka yöne yönelir su çok naziktir o kırılmaya bükülmeye gelmez istenmediği yerde durmaz istedindiğini hissettiğinde dağın zirvesinde yada denize sıfırda onu göre bilirsiniz.Yeterki siz doğru olduğunuza ve inandığınız inancınıza sahip çıktığınızda sevgi yol açar gönül kucak açar su misali bir dağ ne kadar ulaşılmaz olursa olsun orda bir su fışkırır sevgide en ulaşılmaz ve kavuşulması zor ve içerisine girilmesi o kadar zor ve zahmetli olan KALBE SENİ SEVİYORUM demek ve onu inandırmakta o kadarda çok zor.Ne yapacağız o zaman yapılacak tek şey önce sen kendin sevdiğine inanacaksın emin olduğunda ve içinin sevgiden ve aşktan dolayı ateş gibi yandığında gönlünün onsuz olamayacağını hissettiğinde işte o zaman KALP açılır ve seni AŞKLA bir ömür boyu içerisine alır ölünceye kadar AŞKINA sadık kalır.
Mirşamoğlu 
( Kaybettiklerin başlıklı yazı Mirşamoğlu tarafından 8.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.