Rüzgâr eserken fırtınanın tadını alanlardansanız buyrun tarumar olmuş toprağıma. 
Hiçbir yağmurda ıslanmamış, deryalarda bozulmamış iseniz anlarsınız yüreğin yangınını. Mutluluk , huzur , sevinç ortaklığında buluşmayı dilerken ortada kalmışsanız durun bir de beni dinleyin! 
Kimse kimsenin ne kimyasına ne de hülyasına müdahale edebilir, öyle değil mi ? Acıları dolduranlar bunları da göz ardı edenlerden başkası da değildir. Saf olmak altın safliginda olmayı gerektirmese de elden geldiğince saf ve naif yaşamak herkesin hasleti olmalı diyorum . Nezih dünyanın aziz insanlığına bu yakışmaz mı zaten ? Cümleler saat ibresi gibi duyguyla ifade edilse de düşünceyle hayat bulduğu için aynı noktaya temas ediyor. Olur gider, anlayışının zıttını yaşıyor olsak da amaç "anı ” yaşamak... 
Yine zıkkımlanmış canımın cansızlığıyla candan bir hoşça kal diyebiliyorken sağlıcakla kalmak dileğimle...
  
( Bugüne Dair başlıklı yazı B. ŞİMŞEK tarafından 9.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.