Hele de bizim Türk Toplumunda öpüşmeye bayılır millet... İki erkek ya da iki kadın yanyana geldi mi mucuk mucuk öpücükler yapıştırılır yanaklara... Bazı zamanda çok sakıncalıdır öpüşmek, karşınızdaki insan grip ya da nezle ise şifayı hemen kaparsınız...

Öpüşürken mutlaka karşınızdaki insanın sağ ya da soluna yanaşırken onun da sizin yanaştığınız tarafa yanaşması çarpışmaları önleyecektir... Takıntı yapmayın önce sağ yanağından ya da önce sol yanağından öperim diye...

Hiç tanımadığınız birisi eğer ki yolda üzerinize ''Oooooooo vayaaa hemşehrimmm.'' diye geliyorsa, işin içinde bir bit yeniği vardır mutlaka, ceplerinize mukayyet olun, cüzdanınıza sahip olun ki sonradan pişmanlık fayda vermez...

Bir de büyüklerin ellerinden öpmek var. Çocukken harçlıkları kapardınız, şimdilerde siz veriyorsunuz belki de elinizi öpmeye gelen ufaklıklara... Büyüklerin ellerini öpüp de hayır dualarını almakta sakınca yok da yalnız makam ve mevki içinde sakın ama sakınola el etek öpmeyin... Bunu adı dalkavukluk olur.

Yeni doğmuş çok küçük çocukları sağlık açısından öpmemeye özen gösterin derim. Anne ve babaları da izin vermesinler böyle şeylere... Kedi ve köpek cinsi hayvanları da çok seviyorsanız bile öpmeyin, sonra hastalıklara yol açabilir vücudunuzda... Bunu da tıp adamları söylüyor, ben söylemiyorum...

İnsanları, hayvanları, diğer canlıları sevin. İllaki bir yerlerinden öpmek gerekiyorsa sevdiklerinizi önce yüreklerinden öpün. Böyle böyle sıcaklık olur insanların arasında... Bir de askerlerimiz var, vatan için canlarını ortaya koyup, şehit olan gazi olan vatan evlatlarımız, onları da hem yüreklerinden hem de o tertemiz alınlarının tam ortasından öpün mutlaka...

( Öpüşmek İsteyenlere Tavsiyeler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 13.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.