Dünyanın Gözüyle Baktığımız Zaman Yüzümüzü Güldürecek Bir Yaşantıya Sahip Olamayacağız.

    dünyanın zalim gözü ile ilgili görsel sonucudünyanın zalim gözü ile ilgili görsel sonucudünyanın zalim gözü ile ilgili görsel sonucu

  Hayatımıza gönül penceresinden gönül gözüyle değil de, dünyanın gözüyle baktığımız zaman yüzümüzü güldürecek bir yaşantıya sahip olamayacağız. Öyle bir dünya profili çizmişiz ki, birbirini sevmeme elinde var olanı almaya, ayağının altına sabun koyarak kaydırarak düşürmenin yol haritasını çizmiş ve insanlığa sunmuşuz. Şimdi bu profilden ne şekilde nereden bakarsak bakalım, mutluluğa giden bir yolu görmemiz asla mümkün olmayacaktır!

 

  Yüzümüzü gönlümüzü güldürecek olan edebiyat ve yan kolları roman şiir denemelerle’de hiç aramız yakınlığımız yok, o bize yabancı biz ona düşmanız adeta! İşte dünyanın gözüyle baktığımız zaman, ilgi ile alakalı bir yönünü göremeyeceğiz, ilgisiz alakasız umursamaz bu dünyanın yolunda ne mutluluk bekleyebiliriz ki? İnsanları hak ettiği saygı sevgi aşk sevgi dolu gönül sarayını işgal ederek, harabeye çevirten biz ve onun düzenini bozan bizler, mutluluğu çizdiğimiz bu profilin içinde nasıl bulabiliriz ki? Böyle bir yol yok yıkılmış! Bu dünyaya ve kendimize katkı sağlayacak ne varsa yakmışız yıkmışız kül etmişiz!

 

  Bir kavgamız var, lakin bu kavga birbirimizi yok etmek adına değil, zorluklara birlikte göğüs göğse aşmak yok etmek için olacakken, biz kalkmış birbirimizi yok etmek için, çaba güç sarf ediyoruz! İnsan kanını emen sömürü düzenin zengin gözü aç doymazları, hayatımıza hâkim olmak için bizleri oyunlarına piyon olarak kullanarak, kendi kazançlarımızı da kendi kazançları görerek elimizden almak için sinsice yanımıza gelerek, önce şirin görünerek ister istemez bizim gönül dilimizle konuşmuş gibi yaparak paramparça ederken, bizleri de paramparça etmeye çalışıyorlar!  Bizler kendilerinin köleleri olur olmaz, bütün bu sömürü düzeninin gözü aç zengin utanmazları tüm gücümüzü zenginliğimizi mutluluğumuzu elimizden alacaklar bütün ama ve gaye budur!  

  Bu amaçla tüm dünyanın zenginliğini ele geçirerek, iktidarını daha kolay sağlamaktan ibaret olmasını istemektedirler bu zengin insanlıktan çıkmış, batı ve Siyonist İsrail ve uşakları. Bizde onların piyonları oldukça onlar vahşi olan dış görünüşü kurtarmak için, bütün zalimlikleri vicdansızlıklarıyla gerçek yüzlerini göstererek, şiddetle reddettikleri mutluluğun hayata geçirilmemesi için milletin bütün hayatının nasıl devamlı bir yalan üzerine inşa etmek için, onların vahşi yüzünü gösteren eşsiz bir örnektir Afrika, Filistin, Suriye, Myanmar, Irak… 

 Alçaklığın evrensel kitabını yazan bu batılıların oyunlarına dikkat ederek, bizi mutluluğa götüren bir profil yol haritası çizelim ve bu yolda mutluluğa doğru emin adımlarla birlikte yürümeliyiz, yoksa mutluluğu tatmadan onunla yaşamadan, bu sefilliğin rezilliğin içinde hayatımıza son vereceğiz, vesselam. Selamlarımla.

Mehmet Aluç


( Dünyanın Gözüyle Baktığımız Zaman... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 16.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.