Öyle şeyler oluyor ki cennet vatanım, güzel ülkemde, ben ve benim gibi insanlarında ağızları bir karış açık kalıyor. Anlam veremiyoruz böyle aykırı davranışlarda bulunan tiplere, acaba gerçekten mi yapıyorlar yoksa kamera şakası mı bu dediğimiz bile oluyor...

Eminim ki sosyal medyayı takip edenlerinde bir çoğu zaman zaman denk geliyordur böyle salak tiplere... Beş on tane bayan, ellerinde pankartlar, beyaz kartonlar üzerine yazıları döşenmişler... Yazı aynen şöyle ’’Gusül Abdesti İstemiyoruz Cenabet Gezmek İstiyoruz.’’ Ne kadar garip ve de bir o kadarda vahim ve salaklığında ötesinde bir durum...

Sakın yanlış anlaşılmasın benim takıldığım olay gusül abdesti alıp almamaları ya da cenabet gezmeleri değil... Netice de her koyun kendi bacağından asılır, bizi ilgilendirmez... Ancak, tutup da sen bunun için pankart açar bir de bunun millete reklamını yapmaya kalkarsan, o zaman ben de sizlere oha ve de çüşşş derim. O kadar uzun boylu da değil...

Bir insan, erkek ya da kadın, partneri ile yattı kalktı ve de cenabet oldu, sonrada yıkanmadan dışarı çıktı gitti, kim bilir onun o durumunu, kim anlar cenabet olduğunu kendi eğer ki beyanda bulunmaz ise? Kimse bilemez bunu... Ey salaklar bunun için pankart mankart açmanıza gerek var mı? Sizi kimseler kulağınızdan tutup da kodese mi tıkıyor? Hakaret mi ediyor kimseler size? Kırbaç cezası mı veriyorlar? Tık yok, cevap veremezsiniz bu sorulara...

Pis pis kokun durun geberesiceler. Ama konu hakkında bilgisi olmayan ya da az bilgisi olanlara da pisliğinizin reklamını yapmayın. Türk Ceza Kanununda Cenabet Gezmenin suç oluşturduğuna dair herhangi bir madde de yok zaten, ey angutlar, ey saflarım benim... Hayatımda bu kadar salakça bir pankart görmedim. Şaka mısınız siz yoksa?
( Gez Kardeşim İstediğin Gibi Gez Kim Ne Karışır başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 22.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.