İmgesiz kalan şâirin kıdemi yerinde sayar. Yazdığı şiirlerin şirâzesi kayar. (2019)


 

Duygular vesvese verecek kadar yoğun olursa akıl devre dışı kalır. Akılsız kalan yüreği Şeytan satın alır.(2019)


 

Bir kasîdenin medhine alışan cânân vecizenin zarafetini anlayamaz .(2019)


 

Sılası tükenen yârensiz kalır. (2019)


 

Sorumsuzca sürdürülen tahsîl ya fitne doğurur ya keder. İlim sorumluluk bilinciyle donanmış akıl ve yürek ister. (2019)


 

Şefkat yaratılış gayesini bilen bir insanda cömertliğe dönüşür. (2019)


 

Laf kalabalığında güme giden bir sözün ne özü kalır ne tesiri.  Âcilen temizlemek lâzım laf denen kiri. (2019)


 

Her gülün bülbülü olmaz. (2019)


 

Heyecânını yitiren kişi ideallerini çöpe atmış demektir. Heyecân ruh için en mükemmel yemektir. (2019)


 

Sonu adem olanın varlıkla ne işi olur . Yokluğa ne kale dayanır ne sur. (2019)


 

 

Dursun Tiftik

 

( Yansımalar-43 başlıklı yazı DursunTİFTİK tarafından 25.06.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.