Sevmek Sıradan Değil

Sevgi öyle basit sıradan bir kelime değil ki, birini seviyorum denmez öyle alelade herhangi bir söz gibi söylenmez ki, seviyorum dersin ruhun bedenden ayrılır sanki gökyüzüne çıkarır sevileni heyacandan.



Ondandır işte sevgi kelimesinin her ağza yakışmaması, sevdin mi canından aziz bileceksin sevdiğini, sevdin mi sadece kalbini değil ruhunu vereceksin, öyle bir seveceksin ki insanlara, acılara, dertlere meydan okuyarak. 



Aç susuz Kalmış gibi seveceksin, ya sevgiden söz etmeyecek yada uğrunda ölmeyi seçeceksin, ölünür mü derseniz sevda için can tatlı aynı canı taşıyorsa iki insan tereddüt etmez ki canını da verir sormadan. 



Sevmek var ya cancağızım başka bir şey inan ki, anlat mı diyorsun yok anlatamam, söz etmek bile nefesimi kesiyorken, anlatmak mı yok yok olmaz aklıma gelince mi hep orada duruyor gittiği yok ki,  şikayet mi yok hayır hayır şikayet etmem edemem asla.


Serzenişim mutluluktan sevince mutlu oluyor insan, herkes sevsin ama sahiden, gerçekten, durmadan, yorulmadan, bıkmadan, bırakmadan sevmeli, sevmeli.

Çok sevmeli her insan.

 N.T.......
( Sevmek Sıradan Değil başlıklı yazı NERMİNTİRYKİ tarafından 2.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.