Sayın Çiğ Süt emen, emmiş ve de emmeyi düşünen vatandaşlar. Adı üstünde süt pişmeyip de çiğ çiğ içmeye kalkarsanız inanın bunun hem size hem de topluma büyük zararları olacaktır siz bu topluma karışınca...

Çiğ süt en başta midenizi bozar yahu! Mideniz bozuldu mu aklınız başınızdan gider, aklınızda başınızdan gitti mi, her ne iş yapıyorsanız yapın saçmalarsınız, diyeyim size... Onun için yeni bile doğdu iseniz, annenizin memesini bile emiyor iseniz, o süt helal mi haram mı, diye annenize sorun, yok sormadınız, başkasına sordurun...

Anneniz size helal süt veriyorsa zaten, tadı da, kokusu da, rengi de pek bir tatlı pek bir güzeldir... Bir de emmeye başladınız mı annenizin memesini bırakamazsınız. Emer, emer sonrada ''Daha daha yok mu?'' dersiniz...

Büyüdünüz, okula başladınız o zamanda dikkat edin çiğ süt içme durumlarına... Pastorize ya da günlük süt hiç fark etmez, yeter ki çiğ süt olmasın... Sonra okulları bitirip de diplomalar aldınız mı bazıları gibi, gider öfkelerinizi insanların üstüne kusmaya kalkarsınız da, ondan sonrada ananızdan emdiğiniz süt burnunuzdan gelir, hayatınız kayar...

Memlekette bir sürü, it, uğursuz, hırsız var. Belli ki geçmişte bir çok defa çiğ süt emmişler bu tip
vatandaşlar. Artık analarının memelerinden mi emdiler yoksa biberon ile mi emdiler ya da bardaktan mı içtiler, orasını bilemeyiz... Neyi biliriz? Hainlikte sınır tanımazlar. Söz konusu vatansa teferruatın hiç bir önemi yoktur onlar için, paranın ucunu gösterin yeter ki dakkasına satışa getirirler.''

Bir de bunların Sam amcaları vardır. Ta eskiden ''Aman yavrular süt içemiyor bari onlara süt tozu gönderelim de su ile karıştırıp süt yapsınlar sonrada hüüüp diye midelerine götürsünler.'' diyerek, bizi ihya etmeye kalkmışlardır. Artık bizi çok sevdiklerinden mi, kanka bildiklerinde mi, yoksa başka da bir amaçları mı vardı orası meçhul...

Kendileri farkında olmadan çiğ süt içmeye zorlanan vatandaşlar, eğer ki çiğ süt içmek istemiyorsanız, içmeyin ve onlara şunu söyleyin ''Ben kendime çiğ süt emmiş bu çocuk dedirtmem.'' yapıştırın lafı korkmayın. Onlarda size ''Çiğ miğ oğlum bu da süt ne fark eder çiğ olsa ya da pişmiş olsa.''  diye cevap verirler ise ''Bu vatan çok çekti çiğ süt emmiş vatandaşlardan ben bilirim bu çiğ süt emmişlerin vatanın başına ne bela getirdiklerini.'' deyip konuyu kapatın...
( Çiğ Süt Emmişlere Emeceklere Tavsiyeler başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 4.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.