DUAMIZ VAR; ÖNCE VATANIMIZA! 





Düşmanın şerrinden, içinde yaşayan fesat ruhluların şerrinden, ülkemi kıskananların şerrinden, şeytanlaşmış insanların şerrinden, koru Allahım... 

Birlik ve dirlik ver bizlere, bu kötü günleri aşalım , huzurla ülkemizde kardeşçe yaşayalım, dünya var oldukca Türkiye’m var olsun... Vatanını can bilip seven insanlara yurt olsun, kötüler barınamasın üzerinde Allahım...

Sevdiklerimi her türlü sıkıntıdan emin eyle, hastaysa şıfasını ver, borçluysa edasını ver, dertliyse devasını ver, çaresizse çaresi ol, senden başkasına muhtaç etme...Allahım...

Sen her şeyi gören, duyan, bilensin... bu dünyada yaşantımızı ahrette akıbetimizi hayr’ eyle..kötülerin nazarından, hilekar şeytanın vesvesesinden koru...Allah’ım...

Sana inanan kullarını peygamberimiz s.a.v hürmetine, yúregi güzel, içi sevgiyle dolu, iyi kullarının hürmetine, sabilerin, sahabelerin, hürmetine, ak saçlı imanlı kullarının hürmetine, yarattığın börtü, böcek tüm kainat hürmetine, sen hiçbir şeyi boşuna yaratmadın.. bizlere nasip ettiğin her günün, her nefesin hürmetine, cumaların, cumalarımızın hürmetine, mevlütlerimizin, kandillerimizin, bayramlarımızın, Kur’an, ımızın hürmetine Allahım... Dualarımızı aminlerimizi kabul eyle...AMİNN



8 Temmuz 06:51 2016 Melek


Not: Bu yazımı 15 Temmuzdan bir hafta önce yazmışım, tarihte bugünle çıktı bugün karşıma olduğu gibi paylaşmak istedim.


( Duamız Var; Önce Vatanımıza! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 8.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.