Çocuk kaldırımda yürüyordu. Akvaryumcunun önünden geçerken yavaşlayıp durdu. Vitrin boyunca sıralanmış fanuslar… Türlü renkte balıklar… Çocuk hızlı hareketleri hayretle takip ederken arkasından geçen adamın yüksek sesle konuşması dikkatini çekti. Şık giyimli… Kulağında telefon… “Tamam, tamam…  Hisseleri alalım.” Adamın arkasından baka kaldı. Çabuk çabuk atılan adımlar… Uzaklaşırken yanından başka bir adam geçti. Çocuğa doğru yürüyordu. Gömleği, pantolonu kendine büyük… Ayakkabılar boyasız dağılmak üzere…  Elinde dergi… Gözleri sayfalarda… Çocuk, adam önünden geçerken dergiye baktı. At resmi… “Gaaan-yaaan,” Sanki kovalayan var… Adam yavaşlamadan sokağa saptı. Çocuk vitrine dönüp balıkları süzdü. Bir o yana bir bu yana… Gülümsedi.  Kaldırım taşlarının kenarları… Çocuk sıçradı. Tek ayak… Kollar açık… Ortalarına atlamaya çalışırken… Elli lira… Sevinç çığlığı… Kimse duymasın diye kapatılan ağız… Eğilip aldı. Doğru akvaryumcuya…

( Zenginlik başlıklı yazı E.Kirişçi tarafından 9.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.