İnsan Kendi Yalanını Alt Yazıyla Tescil Edebilir Mi
İnsan Kendi Yalanını Alt Yazıyla Tescil Edebilir Mi

İnsan Kendi Yalanını Alt Yazıyla Tescil Edebilir mi?

 

Bu kadar yalanı da hiç görmedim sizde görmediniz! Reklamlarda bilmem ne telefonun pili uzun süre dayanır… Oyuncu uyur pilin şarjı devam eder, yani sizden daha çok dayanıklı mesajını veriyor, buyurun alt yazıya, bazı uygulamalarda pilin ömrü kısa olabilir, ek donanımlar kullanılmış olabilirsiniz! Ulan utanmaz reziller, biraz önce ne dediniz? Şimdi yalan söylediğinizi itiraf ettiniz yalancılar… Madem ek donanımla kısalıyorsa buna göre dayanıklı yapın ya da yalan yalan yalan söylemeyin!


Bilmem ne telefonunu baba bankasının Kredisiyle almak çok çok kolay, alt yazı bankamız uygun gördüğü kişiye kredi verecektir, bankamız istediği değişikliği yapmaya kıvırmaya aldatma hazır her zaman, bu ne iş kardeşim insan kendi yalanını alt yazıyla tescil edebilirim mi? Evet edebilir!


Bilmem ne şampuanı kepeklere karşı savaşır, saçlarınızı kepekten kurtarır! Alt yazı bilmem ne şampuan'ının kullanımının düşüklüğüne, bizim düşük'lüğümüzün seviyesiz'liğimizin gereği tam kepekten kurtarmaz alın bir deneyin, altı ay kurtarmazsa kepekten zaten alışmış olursunuz ipeksi saçlarınızın gitse de, bizi kazanmış olursunuz… Bizi kazanınca bir şey kazanmazsınız… Bu kadar tescilli yalana da pes diyorum!!!

 

Mehmet Aluç


Sitedeki
Yazarın
Önceki YazıSonraki Yazı
Önceki YazıSonraki Yazı
( İnsan Kendi Yalanını Alt Yazıyla Tescil Edebilir Mi başlıklı yazı kul mehmet tarafından 10.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )