KÖR OLSAN DA; NANKÖR OLMA!    
Kör olan, eli varsa şükreder tutunabiliyorum diye, kör ama ayağı yürüyorsa şükreder ayaktayım diye.Biz görenler gördüklerini neden görmezden gelirler, şükretmezler.

Kör olan, eli varsa şükreder tutunabiliyorum diye, kör ama ayağı yürüyorsa şükreder ayaktayım diye.
Biz görenler gördüklerini neden görmezden gelirler, şükretmezler.Kör olmak bir kader olabilir, ama nankör olmak kader değildir.
Hani kediye nankör derler ya, insanlar daha nankör değil mi, neler değişti ülkemde şu anki yönetim sayesinde, takdir yok, destek olacaklarına bir saçma bahane bulup, ortalığı karıştıranlar yakıp yıkanlar bunlar mı vatanını seven insanlar, böylelerine yuh derim içten.

Vatan sevmek mayadır, her insanda tutmaz o maya.
Vatanını seven onu kollar, korur bir taşına zarar gelmesin ister, ben onlara derim vatan sever.

Otobüsleri yakana, kaldırımları sökene, polise taş atana degil.
Ülkemi kaosa sokana ben demem vatan sever.
Yapılanı gören, görmezden gelen çokça da faydalanan inkarcıdırlar onlar.
Nankör olmayı severler, ülkemin düşmanlarına maşa olmayı çok sevenlerdirler...

O' maşa olduklarınız ateşe atacak bir gün sizi de sizinle işleri bittiğinde.
Büyük Britanya, büyük İsrail, ve büyük Ermenistan'ı sayenizde kurup işleri sizinle bittiğinde.
Uyanalım geç olmadan uyanalım artık, zararın neresinden dönersek kârdır unutmayalım!!!

Bizleri bağrına basmaz bu ülkeden başkası, sonra dizini de dövsen kafanı da kırsan olmaz sana bir faydası.
Çöp misali tekmelenip, atıldığında mı veya mülteci olup da, ayağına çelme takıldığında mı uyanacaksın sen uyan artık uyan kardeşim.

Şehitlerimizin kanıyla yoğruldu bu topraklar.
Ta ezelden ebede kadar,
Ruhları şad, mekanları cennet olsun...

Bendeki bu can; VATAN için şehit olmaya aday...
Ezanım dinmesin, Bayrağım inmesin, toprağım bölünmesin düşmanlar toprağımı çiğnemesin diye ........

14 /07/ 2019
MeLek Tiryaki


( Kör Olsan Da; Nankör Olma! başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 14.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.