15 Temmuzda Bizi Yıkamadı Şeytanın Uşakları

 15 temmuz ile ilgili görsel sonucu


-Arkadaşlar yıllardır kirli yüzümüzü, şirinlik iman maskesi ile kapatarak bayağı yol aldık, artık harekete geçme zamanı, tüm askeri birliklerde daireleri de ele geçirmiş durumdayız, millet zaten bizleri de kendisinden yana aynı kategoride iman edenlerden biliyor. Yıllardır ben boşuna nasihat verirken gözyaşı akıtmadım. Bugün 15 Temmuz ayaklanma günü ülkeyi ele geçirme günü, ben düğmeye basıyorum, haydi hayırlısı olsun.


İsmi lazım değil Ketö’ün ağzında salyalar akarken, yanındaki yalakası, kulağına eğilerek.


-Şey acaba, millet bu duruma karşı çıkar mı?


Yarım saat kadar güldü şerrin başı olan o Ketö kılıksız, insanlıktan nasibini almamış batıya satılmış uşak.


-Beni çok güldürdün Trupta seni güldürsün… Yıllardır Türkiye’de, batı istediği gibi at koşturuyor Abdülhamit, Menderes, 28 Şubat 12 Eylül, hiç karşı çıkan oldu mu millet olarak? Onlar kuzu kuzu yatarken, batılı dostlarımız istediklerini yaptı.


-Haklısınız ben unutmuştum.


-Bir daha unutma, yoksa seni sol kolum yaparım.


-Anlaşıldı, şimdi düğmeye basacaksınız ve kalkışma atışma başlayacak…


-Evet, askerlerden bazıları bilmiyor, tatbikat yapılıyor yalanıyla biz yolu açacağız, milletin parasıyla alınan tank tüfek ile ülkeyi ele geçirince, dostumuz Trup ve yandaşları diğer örgütlerle istediğimiz gibi at koşturacağız.


-İstediğimiz gibi derken?


-Sen bugün, kahvaltıda beynimi yedin?


-Hayır, şüphelerim var, milletin hayatını da mı etki edeceğiz?


-Elbette ki hayat mayat kalmayacak, hepsi salaklar, yıllarca kurban paralarını, yardım adı altında ceplerindekini dini bir kelime önüne koyarak, Allah rızası hak rızası diyerek okul açacağız yalanıyla topladık, diğer ülkelere Tromp dostumun yardımıyla okulları açtık, adamlarımızı başına geçirdik…


-Şey hayatlarına…


-Kes zırvalamayı, çek telgrafın başına kuşlara mesaj, aman ne kuşu ne mesajı, çek bir gizli mesaj programımızla e mail dost kardeşlerimize, Türkiye de bu akşam kalkışma var herkes görevinin başına, sonra o geniş ekranlı televizyonu ve kırmızı telefonu arka odama kurun, Türkiye de ki muhalif olanlarla karşılıklı seyir edelim.


-Muhalif derken, muhalif olanlarda mı var Mecliste?


-Var tabi ne sandın salak, daha dün böyle bir şey olsa ilk önce ben müdahale ederim, kanımı akıtırım yalanıyla yaşayan dostlarımızda var, neyse sonradan haberin olur.


-Bee, ben bu kalkışmayla Türkiye de ki, dostlarımın da anne babamın da sonradan gerçeği öğrenerek onlara zarar verdiğimden, verdiğimizden haberi olursa onların yüzüne…


-Ne yüzü sen ne diyorsun? Yıllardır yanımdasın onların yüzünü gördüğün mü var, Trup’un yüzü bize yetmez mi?


-Yok, yetmez, ben bu vebalin altına giremem, ben çekiliyorum, Türkiye’me gidiyorum, ben sizi dine bağlı imanlı bilirdim oysa siz tam bir şeytanmışsınız? Tüüü sizin yüzünüze sıfatınıza…


-Hop hop nereye, elini kolunu sallayarak gideceğini mi sanıyorsun?


Eliyle Ketö’yü yere yıkarak odadan kapıya doğru koşarken, Ketö kıçını yırta yırta.


-Yakalayın, kaçmasına izin vermeyin…


Gerisini biliyorsun, Fatihin torunları o gece, Başkanın talimatıyla abdestini alarak kefenini giyerek vatanını, dirilişle imanla şahadete koşarak korudu, düşmanları yıktı hezimete uğrattı, dünlerde yazdığı destanının üstüne, silinemeyecek bir destan daha yazdı Rabbimizin izniyle yardımıyla çok şükür.


Yine biz Türkler evet biz ecdadın torunları

Birlik beraberliğimizle çözdük sorunları

Kardeşliğimiz imanla direnişle şahlandı

Bizleri imanımızla Mevla yardımıyla yıkamadı şeytanın uşakları


Mehmet Aluç


( 15 Temmuzda Bizi Yıkamadı Şeytanın Uşakları... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 14.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.