Aslında İçimizin Yandığını Gösterebilsek, Bu Hisseden Duygularla Varabilsek!

Aslında İçimizin Yandığını Gösterebilsek, Bu Hisseden Duygularla Varabilsek!

 

Ne güzel olurdu düşünce dünyamızda içimizde saklı değil de, her anımızda endişeden ayrılığı yaşamaktan zevk aldığımız gibi görünsek de beceriksizliklerimizle, aslında içimizin yandığını gösterebilsek, bu hisseden duygularla varabilsek! Bizi biz yapan kalbimizin fark edilmesi, güzel anların yönlerimizin keşfedilmesi için kapısını açsak ne güzel olurdu…


Bizlerin ruh ve gönül yapısında var olan en derin tabakalara kadar nüfuz eden birlikteliğimizle beraber olsak kendimizi görünür yapsak, daha güzel olmaz mıydı? Bazı anlarda, insanız cesaretsiz olduğumuzun anlaşılması bizde neleri kaybettirir ki? Hiçbir şeyi! Bizde yarım olanı tamamlamak var iken dostlarımızla, aramızda cesaretsizliğimiz korkularımız yanlışlıklarımız paylaşılsa çareler aransa ne güzel olurdu, olmaz mıydı sizce?


Zarar göreceğimiz belli yolumuzda ki en büyük işaret ile yani içimizde saklamak paylaşmamak, biz olmamak, ceviz kabuğunun içimizde saklanmak nereye kadar? Bir gün o kabuk çatlayacak muhakkak!


Bu saklamakta ustalığımızı kötülükleri ayrılıkları temizlemek yok etmek için harcasak… Bir kalkan olsak acılara ayrılıklara…


Günlük hayatımızda ustaca dilimizi tatlı sözlerle zamanı mekânı aşan hecelerle süsleyerek konuşsak, sözlerimiz zamanı mekânı aşarak gönüllere dolsa ah ne güzel olurdu…

 

Bizler ki Anadolu topraklarına çaldıkları maya hızlı ve güçlü bir şekilde tutmuş gönül dostları Yesevi’lerin Yunusların Mevlanaların torunlarıyız, onların izini takip ederek yarınlarımızı daha güzel insanımızı daha çok gülen mutlu olan olması için mücadele etmek bizim asil vazifemiz olduğunu da unutmayalım derim, vesselam, selamlarımla.

 

Mehmet Aluç

( Aslında İçimizin Yandığını Gösterebilsek... başlıklı yazı kul mehmet tarafından 18.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.