Bizler Müslüman olarak doğduk ve Allah izin verirse o şekilde de öleceğiz. Kimin cennete, kimin cehenneme gideceği, azap göreceği ya da mutlu olacağı konusunda asla yorum yapmamalı, ama yine de ahirette iyiler ile haşir olunmak için çaba içinde olmalıyız...

Sosyal Medya da zaman zaman görüyorum dinimiz İslam ile Kur’an ile dalga geçmeye çalışanları ve üzülüyorum gerçekten, bu aklı kıt insanda demeyeyim de, yaratıklara... Kur’an yakmaya kalkıyorlar, birbirlerine fırlatıyorlar Kur’anımızı... İllaki azapları da çok çetin olacaktır tövbe etmedikleri takdirde...

Oysa ki biz Müslümanlar İncil’e ve Tevrat’a ki bir adı da Muharref yani Tahrif edilmiş Tevrattır hiç bir zaman böyle akıl dışı davranmamışızdır... Siz bakmayın Orta Doğu da adı İslam ile anılan o terör örgütlerine, onlarında bir çoklarının kurucusu emperyalistlerin gizli servisleridir... Hatta bir tanesinin başında ki adamın bile Yahudi olduğu ortaya çıkmıştı geçmişte...

Hiç bir aklı başında Müslüman ne Hristiyanlığın Kitabı İncil ile ne de Museviliğin Kitabı Tevrat ile dalga geçmez, geçmemiştir... Bizler Kur’an da adı geçen bütün peygamberleri bilir ve tanırız, saygımız vardır... Aynı saygıyı da onlardan beklediğimiz halde yine de böyle saçmalıklara ve ucuzluklara kaçarlar ve bir de bunları filme alıp herkese göstermeye cür’et ederler...

Unutmayalım ki Allah’ın rahmeti geniş olduğu kadar, gazabı da pek çetindir... Bir ayette ’’Dünya hayatı oyun ve eğlenceden ibarettir.’’ denilmektedir... Ahiret ise sonsuz bir alem, daha ötesi olmayan. O ahireti dert etmeyenler ve dinimiz İslam ile kitabımız Kur’an ile alay etmeye kalkanlar, öyle çabuk geleceksiniz ki ömrünüzün sonuna, şaşırıp kalacaksınız son nefese gelince, son nefeste de hiç bir şey fayda etmeyecek, aklınızdan çıkartmayın...

İslama karşı kalbi ve ruhu kararmış olanlara ne yapsanız kâr etmez bu saatten sonra... Allah ıslah etsin demekten başkada bir şey düşmez bizlere... Kafirin de, münafığın da şerlerinden Rabbım bizleri korusun... Okumadan, anlamadan Kur’anı kötülemeye kalkanlar aslında ’’Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olanlar.’’ sınıfına girmektedirler ki netice de kendilerine yazık etmiş olacaklardır... Hazreti Ali Efendimizin de bir münafık ile tartışması sonucunda ’’Eğer ki ahret yoksa biz ne kaybederiz bu kadar ibadet yaptık diye, bir de varsa siz ne kaybedersiniz bir düşünün.’’ demiş olması da size bir takım fikirler verebilir sanırım. Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun...
( Üzülüyorum Gerçekten Bu Tiplere başlıklı yazı AhmetZeytinci tarafından 24.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.