Birini unutmak neden bu kadar zorken yüzünü hatırlayamamak bu kadar kolay ki..

Onu unutuyorum günler geçiyor  hafızamdan birer birer anıları bulanıklaşıyor.Sevinmem  gerekirken ben sevinemiyorum. İnsan unutmak istediği kişinin neden yüzünü hatırlamaya çalışır ki..

Ben yüzünü unutmaya başlıyorum öyle bir his ki canımı yakıyor. Ben senin yüzünü unutmak istemiyorum sana olan sevgimi unutmak istiyorum. Resimlerine bakıp hafızama kazıyorum. Bu nasıl his seni unutmayı bu kadar istiyorken..

Unutmak istemiyorum yüzünü  görsem seni sesini duysam bulanıklaşan sen net olur musun ?

Görmek yüzünü sesini aklıma tekrar kazıtır mı ..

Yüzünü unutuyorum ve ben çok korkuyorum. Biliyorum bir gün bulanık halin bile kalmacak. Ben senin yüzünü unutucam..

Yüzünü unutmak bana verilen hediye mi bilmiyorum ama kalbime bir acı..

Görsem seni gülsen konuşsan bana baksan yüzün yine kazınır mı aklıma..

( Yüzünü Unutmak başlıklı yazı Mavi bulut tarafından 30.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.