Şimdi sayfalar dolusu yazdıkça yazarım… 

Tüm insanlığın istek ve nefsi yaşadıklarını eleştirir onlara mezar da kazarım. 

Benle başlayan sayısız cümle kurar, toprak olur tozarım.

Ancak ne yaparsam yapayım kötülüğü durduramıyorum.

Yine savaşlar ve içinde ölen masumlar, açlığa mahkum siyah afrikalılar gibi

Yine felaketler ve yaşadıkları çirkinlik ile yaptıkları binaların altında kalan, inadına diri…

Yine her şerre şahit güneş ve ay… Işığını saçmaya, kirli çamaşırları açmaya devam ediyor!

Başkasının acısına aldırmayıp, mutluyum diyen, eğlenen, bitlenen ve pirelenen insanlık!

Yine yağmur yağıyor aylardan ha Nisan ha Eylül oluyor… Ortaya gelen seliyle çirkinlik çıkıyor!

Manzara her yerde aynı, yok adalet gayrı!

Ağrı aynı

Sancı aynı

Hastaneler de, mezarlıklarda inleyenler aynı…

Bu kadar zulme rağmen o kadar da duyarsız! 

Hani mavi ışık

Hani kullanmayalım diyen elektrik 

Hani yaşamı uzatacağız

Yaşlanmayı yavaşlatacağız

Diyenler! 

Ne kadar yaş görsek hemencecik kuruyor!…

Bir başkasının heva ve hevesleri bize uyar mı diyen yok

Mankene bakıyor, ona göre elbise giyiniyor

Artiste bakıyor ona göre yaşamaya kalkıyor

Zengine bakıyor onun seviyesine varmak için uzuyor

Hiç kimse, ben kimim, nereye gidiyorum… Ölüm ve sonrası demiyor!

Gününü gün etme yarışındayız!

Karanlığa mavi ışık gelse ne olur ki

huzur ışığın içinde mi ki

Ona çarpan başka ışıklar bozuyor maviyi…

Şömine de yansa, mumda erise an hızla akıyor

Nedir dosdoğru amel, elinde avucunda var mı, hecende ve gecende yar mı?

Ecel gelince akıl çakıyor!

Yazıyorum… 

Kazıyorum…

Okuyanda diyor

Bende azıyorum!


Herkes tercihinde hür… Kendisinden sorumlu sonuçta… Allah islah eylesin diyorum, Amin!


Saffet Kuramaz


( Mavi Işık başlıklı yazı safdeha tarafından 31.07.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.