Birine veda edememek ne zormuş

O gitmiş yeni hayat kurmuş sense onun hayaliyle konuşup durursun..

Bir resmi var benim elimi tutmuş bana gülüyor. Öyle güzel gülüyorki sanırsınızki o gitmemişte hep orda. Resmine anlatıyorum dertlerimi, kızlıklarımı , gidişini  dinliyor beni gülerek..

Ben veda edemiyorum resmin bana böyle baktıkça.  hem böyle bakan nasıl sevmemiş beni diye sormadan duramıyorum. Sahi seven sevmeyen nasıl bakarki ..

Resmine veda edemiyorum baktıkça canımı acıtsada o senden kalan parça atsam silsem  aklımda bulanıklaşan seni nasıl hatırlarım. Bak işte yine sana veda edemedim..

Birine nasıl veda edilir bilmiyorum o yüzden seni azat edemiyorum.. bunun için özür dilerim 

( Veda Edemiyorum başlıklı yazı Mavi bulut tarafından 1.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.