Cevabı Çok Zor Sancılı Sorulara Var Mı Aşkla Cevaplar?



 
Resim


Terk eden sevgiliden bir selam gelse yaralarıma derman mı olurdu? Yoksa yaralarımı sızlatır mıydı? Bence yokluğuyla terk eden kendisi yokluğumla baş başa kalsın aklı başına gelsin.
 


Gurbet illerini o giden yâri bulmak için adım adım gezsem bulamazsam hasret oku sinem saplanır mıydı? Yoksa o yârim beni aramayarak terk ederek hasret okunu sinesine kendisi saplayarak acılar içinde mi kalırdı? Bence az acıyı hasreti kendisi de çeksin acının ne olduğunu öğrensin.
 


Gözlerim mazinin içinde gönlümle gezerek o mesut günlerin yokluğuyla kavrularak sancıları çekse mi? Yoksa mazinin kapısını hiç açmadan o giden yârim mazinin içinde az kavrularak yansa, mutluluğun özlemini çeksin bence, mutluluğun ne kadar güzel olduğunu anlar öğrenirdi mi acaba?
 


Dur delirme ey gönlüm, giden sevgili sen değilsin ki! Bunca telaşa gerek yok, kıymetini değerini neşeyi bilen döner gelir neşesiz haliyle, sen sevmelere devam et kaybeden sen değil giden olur bence, neşesiz gezsin biraz o yâr, neşeyi özleyince döner gelir elbette… Gelmezse kendisi kaybeder mi acaba?
 


Bülbül oldum yârin gül bağında öttüm bir gün ötmeyince terk edildim! Bülbül olmak mı yoksa gül olmak mı değerli? Yoksa biri olmadan diğeri yarı mı kalır? Öyle ise biraz yarım kalalım kim yarım kalmaya dayanamazsa kapısını çalsın, beni tamamla desin. Acep ben ilk giden olsam o yârim gel der mi, yoksa ben halimden memnunum der mi acaba?


Acep var mı cevabı çok zor sancılı sorulara var mı aşkla verilecek cevaplar? Aşkın değerini bilenle muhabbetle kucaklayacak bir cevabınız/cevabımız acaba? Buyurun…
 


Mehmet Aluç

( Cevabı Çok Zor Sancılı Sorulara Var Mı Aşkla Cevaplar başlıklı yazı kul mehmet tarafından 4.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.