Makale / Ekonomik Makaleler

Eklenme Tarihi : 6.08.2019
Okunma Sayısı : 2503
Yorum Sayısı : 1
Günün Yazısı

Bu Yazı 7.08.2019 tarihinde
GÜNÜN YAZISI
olarak seçilmiştir.
Adı üzerinde: Kripto. Yani şifrelenmiş, gizli. Kripto Para demek, kâğıt para gibi arkasında devlet itibarı olmayan para demektir. Aynı zamanda yasal kurallara dayanmaz.
Devletin parası Kripto olmaz, reeldir. Kripto parayı piyasaya sürenler de zaten devletler değil, şirketlerdir. Hatta Bitcoin'in mucidi Avustralyalı iş adamı Craig Wright, adını tam dokuz yıl gizlemiş ve Satoşi Nakamoto takma ismini kullanmıştı. Kripto Para sadece piramidin en üstündekilerin çok kazandığı dijital bir karaborsa sistemidir. Son versiyon Saadet Zinciri de diyebiliriz buna. Kârlı olduğuna inandırılırsınız, bir müddet her şey yolunda gider ve siteler suni şekilde çökertilince bir de bakarsınız ki yatırımınız bir anda duman olmuş. Link hatları koptu mu işiniz biter. Dünyadaki tüm uluslararası verinin yüzde 97'si, okyanus diplerinden geçen kablolara sahip Küresel Güç Baronlarının kontrolünde sonuçta. Gerçek paranızı cebinizden çekenler servetine servet katar, siz de perperişan ortada kalırsınız. Bir paranın reeel değerinin karşılığı ancak altın olabilir. Nominal değerle nereye kadar? Bakın Çin son yıllarda sürekli altın topladı, toplamaya da devam ediyor. Amerika Merkez Bankası ise Uluslararası Finans Piyasasında en zayıf likidite rezervine ve en yüksek borç pozisyonuna sahiptir. (ki bunun sebebi de sürekli karşılıksız para basmasından ileri geliyor.) Ne yazık ki pek çok ülkede birim karşılığı para şu anda Dolar. Amerika alternatif reel birim paraya öylesine karşı ki savaş üstüne savaş açıyor bu uğurda. Ekonomik savaş, biyolojik savaş, psikolojik savaş, siyasi savaş, su savaşları, petrol savaşları, ideolojik savaş, kültürel savaş, teknolojik savaş, din savaşları, vs....Bütün bu savaşların ucu Küresel Güç Baronlarının para savaşına çıkıyor. Dünya piyasasını kontrol eden üst akıl baronlarının kurdukları acımasız kapitalist çark tıkanmasın diye sürekli savaş çıkartması, sürekli yönetimleri ve kitleleri tehdit etmesi ve küresel finansal düzenini geniş bir ağ ile anbean takip ederek, borsa, döviz kurları, faiz ve sermayelere dikta yöntemi ile istedikleri gibi müdahale etmesi, ülkeleri ciddi bir şekilde zora sokup bunalttı ve isyan ettirdi artık. Alternatif birim para veya paraların piyasaya sürülmesi Armageddon'dan sonraya mı kalacak dersiniz? Yani dünya tam anlamıyla yakılıp yıkıldıktan sonraya. Çıkış yolu kesinlikle dijital kripto para olmamalı. Çünkü onun hiçbir reel karşılığı yok. ha para verip boş bir kağıt satın alıyorsunuz, ha elektronik bir ortama kayıt düşüyorsunuz. Şimdi şu anlatacaklarıma dikkat edin: 1988 The Ekonomist Dergisi kapağında kripto para resmi vardı. Ne zaman piyasaya servis edildi? Tam 11 yıl sonra... 1999 yılında blockcoin teknololojisi ile ortaya çıktı. Bu teknoloji kimin ve neye hizmet ediyor dendiğinde arkasından Rothschild'in "Nakitsiz Toplum Kuruluşu" olduğu görülüyor... Hedef dünyadan nakit parayı kaldırmak. İlginç, değil mi? Kısacası; Rothchild, Rockefeller gibi pagan inancına sahip baronları şunu yapmak istiyor işin aslı. "Yeryüzünü teslim alarak kendi imparatorluklarını kurmak." Olay budur. Bakın burası da gerçeğe uyanmanız açısından çok önemli: Bazı beyinsiz kişiler, Dijital Kripto parayı ilerleme olarak göstermiş ve karşı duranları da ilkel cahiller olarak nitelendirmiş. Şimdi kendilerine sormak istiyorum: Neden bütün bu şirketlerin sembolleri 5.000 yıl önceki Eski Mısır İnancının sembolleri? 2020'de Lİbra Kripto parayı dijital ortama sürmeye hazırlanan Facebook'un sembolü bile tarihteki en eski mason sembolüdür. Hakeza Google, İnstagram, Twitter ve pek çok şirket de pagan inancının sembollerini kullanırlar. Anlayacağınız; Teknoloji şirketleri yenidir, yeni olmasına da, sahiplerinin inancı eski. O yüzden çağdaşlık taslamasın bu düşüncede olanlar. Savaşlar, iç karışıklıklar, hastalık, kısırlık ve kürtaj yöntemleriyle nüfusça seyreltilmiş kıtalar hedefleyen bu şeytani güçler hakkında ne düşünüyorlar? Tek din ve tek tip fikirdeki insan modeli ve nihayetinde tek imparatorlukla tek tip yönetim şekli planlayanların günümüzdeki uygulamalarından bahsetsin. Mesela dijital ortamda alım satımı yapılan ama elle tutulmayan, gözle görülmeyen hayali madencilik Kripto paraya neden cebimizden gerçek paramızı yatıralım? Bu konudaki duruşu var mı, onu anlatsın. Şeytanın avukatlığına soyunmasın.

Çok önemli bir soru daha;
Dijital dünya vatandaşı olunduğunda, paganlar tarafından biyometrik çip ile kontrol edilir olmak kulağa nasıl geliyor acaba? Bu konu da uzun ve derin. Ayrı bir başlıkta anlatmak gerekiyor. Sadece soruyu sormakla yetineyim şimdilik.


Mücella Pakdemir
( Blockchaın - Kripto Para başlıklı yazı M.Pakdemir tarafından 6.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.