Kaz Dağlarındaki Hareketliliğe Bir Gönderme

son dakika


 
-Arkadaşlar duydunuz mu?

Kahvedeki kalabalık can kulağıyla dinlerken hep bir ağızdan söylendi.

-Neyi?

-Kaz dağlarının eteğinde bizim Hüso altın bulmuş.
Kör Salih
-Sahi mi? Zaten hareketlerinden belliydi, öylesine salınarak değil dik yere sert adımlarla basmasından belliydi.
Murtaza –Yanlış biliyorsunuz orayı yeniden gezi hareketini başlatmak için…
Sülo atıldı.
-Ne gezisi gezimi kaldı? Bak sahiden olabilir!
Bayro atıldı.
-Olabilir mi? Zor ooğlum zor maymun gözünü açtı… Üç maymunda kaçtı gerçi birisi hala içimizde lakin ona da dokunamıyık ki!
Konuşmayı başlatan Hayro (hayrettin de köyde böyle söylerler kısa ve öz!)
-Ben onu bunu bilmem gideceğim bulduklarına ortak olacağım, yoksa hükümete şikâyet ederem.
Sülo
-Sen haberleri izlemiyon ellam ne oryon, jandaryama, zabitler orada zaten, birkaç uyanık falan ağaç katletilmesi mi nedir diye ciyak ciyak bağırıyı bilmem neresinden!
Ramço
-Bu işler ilam bizi aşar, sonra bizde gezici mazici oluruz oturun oturduğunuz yerinizden. Şimdi dikilir orada bir salak günler boyunca.
Kahveyi kahkahalar sardı.
Bülo
-Öyle ise bir çapanoğlu var arkasında sırtı kaşınan.
Ramço
-Olmaz mı? Onların derdi kazanda boşa kepçe karıştırmak, güya kazanda etli kuru fasulye pişiyi de!
Silo
-Hakikaten birisi yapsa da şöyle yanında etli bulgur pilavıyla, ağanın yanına gidelim de yanlış işin haberini yanlış verek, altın bulmuş Hüso diyelim senden habersiz, önce müjde isteyek bir kazan dolusu etli kuru fasulye yanında etli bulgur pilavı ayranıyla.
Ramço
-Ulan durun bu kazan kaldırmadır suçu olmasın?
Sülo
-Ooğlum çok çok havanın kutsiyetini yelleyerek bozarız oda suç değil ki illam.
 
Mehmet Aluç


Gerçek olayın haberin kaynağı:


https://www.haberturk.com/son-dakika-kaz-daglari-ndaki-maden-sirketinin-ceo-su-tepkilerin-sebebi-yanlis-bilgilendirme-2511385

( Kaz Dağlarındaki Hareketliliğe Bir Gönderme. başlıklı yazı kul mehmet tarafından 9.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.