Kendini Hacı diye tanımlayan bir adam şiir köşesine yukarıdaki resim ve yazıları asmış.

Yıllardır, bu değerli sitenin kalitesini yükseltme uğruna mücadele verdim. Kirli ve ayrımcı emellerine siteyi alet etmek isteyenlerle atıştım. Dinsel öğreti adına tarikat ve cemaat propagandası yapanlarla uğraşı verdim. Kişisel ihtiraslarını sitede gidermek isteyenlere eleştiride bulundum.  İki seneden bu yana sitemiz bu yönden temizdi. Son zamanlarda bu kişi de siteyi kirletiyor. Çirkin ihtiraslarının temelinde Türk ve Atatürk düşmanlığı olan bu kişi, her türlü iftira ve hakaretten çekinmiyor. En son mahareti(!) de yukarıda. 

Bu kişiye hak ettiği cevabı vermekten çekinmem. Ancak bu, onun seviyesine inmek olur. Yukarıdaki yazdıklarına bakar mısınız? Atatürk'e gönül verenleri "it sürüsü" yapan bu edepsizliğe duyarsız kalmak mümkün mü? Bu tür çirkinlikler siteye zarar verir. 
Benden uyarması. 



Veysel Başer

Not: Site yönetimince, adı geçen kişinin şiir bölümündeki kişinin şiirleri ve resimleri silindiği için oradan alınan resim de tarafımdan silindi.

İkinci Not: Dün silinen resimler bugün yine konmuş. Bu kişi, siteyle dalga geçiyor anlaşılan.Ses edilmezse olacağı budur.

Üçüncü not: Adı geçen kişi siteden atılmış. Kendisi kaşındı. Teşekkürler yönetim. 
( Kim Bu Adam başlıklı yazı Veysel Başer tarafından 20.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.