OLMAZ MI ACABA? 



Sevgi saygı anlayış karşılıklı olursa ne güzeldir.. Daha doğrusu karşındakinden ne bekliyorsan, sende aynısını yapacaksın ki mutluluk daim olsun.. 


Sev’sin istiyorsan, sevecek’sin..
Say’sın istiyorsan, sayacak’sın..
Güven vereceksin, güvenecek’sin..
İlgi istiyorsan, sende ilgili olacak’sın..


Tatlı söz duymak istiyorsan, sende o söylesin beklemeden söyleyeceksin..
Takdir edeceksin, gerekince teşekkür edeceksin, hatasını af edeceksin, yüzüne vurmayacaksın, 
hatasız insan olmaz hataların çoğu istemeden olur belkide hata olduğunu bilmeden..

Medenice tartışabileceksin kavga eder gibi değil, dinleyerek yorumlayarak haklı veya haksız kırmadan incitmeden aynı noktada buluşmak ve anlaşmak için..

 Hatalı olan hatasını kabul edecek özür dileyecek diğeri de af edecek sevgi varsa tabi ki.. Hatasız insan aramak yerine hatasız olmaya çalışmak ve ufak tefek hataları görmemek gerekmez mi?

Konuşunca dinleyeceksin bazı eşler gibi genelde beyler, sus konuşma demeyeceksin.. Hatanı bile söylese dinleyeceksin ki o hatanı, hata ise düzelteceksin uyumlu olmak en güzeli ama tek taraflı beklenti olmamalı..

İyi anlaşan çiftler gördüğümde, Allah daim etsin diyorum ve çok mutlu oluyorum onlar mutlu diye.. 

Herkes eşiyle sevdiğiyle mutlu olsun istiyorum..

Hani derler ya davul bile dengi dengine, denk olsun isteniyor ama işte.. her zaman denk olmuyor..
Bazen erkek çok ideal bir eş bayan ise uyumsuz olabiliyor, bazen bayan ideal erkek hoyrat sevgisiz uyumsuz hatta şiddet eğilimli sadist olabiliyor.. 

Bir kadının, veya bir beyin onu anlayan sevecen güzel yürekli bir eşi olması, dünyadaki her şeye bedeldir..  İsterse hiç malı mülkü olmasın aşkla bıkmadan hep seveceği onunla ağlayıp onunla gülen bir eşi olsun yeter.. Cennet o zaman onlar için bu dünyadadır...

Öncelik saygı ve sevgidir devamı nasılsa gelir..
Saygı sevgi karşılıklı olmalı tek taraflı olursa olmaz.. 
Kadın erkeğine, sevdiğine, aşkına, saygı duyar, erkekte ona saygı ve sevgi duyan kadınına..

Bayan diyecek ki ben seni sen den daha çok seviyorum, bey’de diyecek ki ben seni senden daha çok seviyorum, kavgamız bu olacak kim daha çok seviyor...

 Olmaz mı acaba ? Hayal mi sizce? 
Neden olamasın ki iki güzel yürek birleşirse... 
Bence Olur.......


İçimden geçenlerden küçük bir demetti... Saygılarımla.


22 /08/ 2019
Mlk Tryk
( Olmaz Mı Acaba? başlıklı yazı Kalb-i Hazan tarafından 22.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.