30 Ağustos Türkün  Zaferi

Üzerinde bin yıldır yaşadığımız bu cennet anadolu topraklarının malazgirtte tapusu Büyük Sultan Alparslan tarafından alınmış olup o gün bu gündür Türkün anayurdu olarak varlığını devam ettirmektedir.

Etrafı yüzyıllarca genişlemiş üç kıtaya ulaşmış ve dahi düşmanlara sayısız kere mağlubiyetler yaşatmış ecdadın evlatları olarak yirminci yüzyıla girmiştik.

Lakin ,büyük Osmanlı imparatorluğuna oyun üstüne oyun yapılıyor içte ve dışta saldırılara uğruyordu.Öyle hale gelmiştik ki Ankara ve civarı hariç topraklarımız İngilizler öncülüğünde bir çok avrupa devleti tarafından pay edilmişti.Son haçlı seferiydi. "Hasta adam" dedikleri Osmanlıyı yıkıp Türkleri Anadoludan süpürmek istiyorlardı.Ataları Diyojenin intikamını alacaklardı.Yalnız unuttukları bir şey vardı oda; geçmişte kanla sulanmış bu mübarek toprakları kolay kolay vermeyecek ve o toğrağa kanının son damlasını dökecek bugün ki milyonlar vardı.

Yorgun ve yoksul ama mağrur Türklerin imanını hesaba katmamışlardı.İçimizde altı yüzyıl yaşayıp sonra bizlere hainlik yapan satılmış milletlerin bugün halleri ortada.Onlara rağmen Mustafa Kemal ve onun gibi vatan sever Osmanlı askerleri küllerinden doğdu. Yeniden diriliş yaparak 30 Ağustos zaferini kazandılar.Anadolunun ebedi Türk yurdu olduğunu bir kez daha tüm dünyaya gösterdiler.

30 Ağustos Zafer bayramımız tüm Türk milletine hayırlar getirsin inşallah.
( 30 Ağustos Türkün Zaferi başlıklı yazı AZİZ REMZİ tarafından 29.08.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.