Ey sevgili yar!

Sen, zifiri karanlıkların ardındaki en aydınlık anlarımsın,

Sen, aşk ve sevdanı konuk ettiğim, sana olan meftunluğumsun,

Sen, yaşlandığımda, sırtımı yasladığım güvenli dayanağımsın,

Ve sen, bu emanet canım bu tende durdukça ,gönlümde en bereketli yaşama kaynağımsın.

 

Ey sevgili yar!

Sen, kızgın kum çölünde, yorgunluklarımı bertaraf ettiğim, meltemlersin,

Sen, gamzeli yanaklarını gördüğümde, hemen biten tasa ve elemlersin,

Sen, seni sana yazdıkça, yazmak istediğim, kesik uçlu kalemlersin,

Ve sen, bir güzeli sevmenin sevaplarını, aşk ve şevkle anlatan, alimlersin.

 

Ey sevgili yar!

Sen, Ferhat’ın şirin uğruna, yalçın kayaları delmedeki, azmi ile sabrı,

Sen, vedud esması hürmetine, insanın cennet bahçelerinden bir bahçe olacak olan kabri,

Sen, sevdiğini, uçan kuştan bile kıskandığı ilk göz ağrım,

Ve sen, hatıralarını sakladığım ve bir anlık firakında cayır cayır yanan bağrımsın.

 

Ey sevgili yar!

Sen, henüz söyleyemediğim, en manidar sevda dolu cümlelerimsin.

Sen, aşkını sevdanı özene bezene yazdığım, dopdolu mektuplarımsın.

Sen, nur cemalini her gördüğümde, bir anda unuttuğum elemlerimsin.

Ve sen, beni çok derinden mutlu eden, sürur ve neşelerimsin.

 

Ey sevgili yar!

Sen, beni ayakta tutan, yaşama gayemsin.

Sen, en deruni mutluluklardaki payemsin.

Sen, gam ve tasalarımdaki son çaremsin,

Ve sen, zapt edilmesi mümkün olmayan en muhkem kalemsin.

 

Ey sevgili yar!

Sen, sevenleri mutlu eden, dilden dile dolaşan visallersin,

Sen, sevda sürmeli gözlerin didelerisin,

Sen, aşkın ormanlarında can sularını verdiğimiz fidelersin,

Ve sen, şükrünü bir türlü eda edemediğim envai türlü nimetlersin.

 

Ey sevgili yar!

Sen, her ağlamamdan sonraki, en içten en neşeli gülmelerimsin.

Sen, her yerde aşk ve şevkle anlatmaya doyamadığım, anılar dolu dünlerimsin.

Sen, şakımaktan yorulmayan gül sevdalısı bülbüllerimsin.

Ve sen, sevdiğini alamayan bir sevdalanın en içten yalvarış ve yakarışlarısın.

 

Ey sevgili yar!

Sen, oyuncağı elinden alınmış, öksüz bir çocuğun akıttığı gözyaşlarısın.

Sen, benim ben diyen kelli felli insanların, asırlık sanat eseri mezar taşlarısın.

Sen, taziyeleri günlerce süren, ve hayırlı cümlelerle yâd edilen veli zatların naaşlarısın.

Ve sen, mazlumların, zalimlerin şerrinden hummalı kaçışlarısın.

 

Ey sevgili yar!

Sen, sadece ve sadece seni gören, sana sevdalı gözlerimin ferisin.

Sen, insanı cennetlik eden, fani dünya cenklerinin, en manidar zaferisin.

Sen, er meydanının çifte yürekli, gözü kara, vurduğunu deviren neferisin.

Ve sen, şeref ve namus abidesi hanımefendilerin ser zakirisin.

 

Ey sevgili yar!

Sen, sevgilisini ölesiye seven bir sevdalının aşk ve şevkisin.

Sen, rahmani yollarda insanı cennetlik eden en hayırlı keyif ve zevkisin.

Sen, ruzi mahşerde günahlarından azat olmuşların sevincisin.

Ve sen ne pahasına olursa olsun boynumdan çıkarmak istemediğim incili kolyesisin

01-03/Eylül/2019

 

( Ey Sevgili Yar Sen Sana Sevdalı Gözlerimin Ferisin başlıklı yazı sadeceo tarafından 3.09.2019 tarihinde sitemize eklenmiştir. Sitemizde yayınlanan eserlerin hukuki sorumluluğu , kullanılan materyaller ve yazının içeriği yazarlarına aittir.İzin alınmadan kaynak gösterilse bile sayfamızdaki eserler başka yerde yayınlanamaz. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. )
Okuduğunuz Yazının Site Kurallarını İhlal Ettiğini Düşünüyorsanız, Site Yönetimine Bildirmek İçin Tıklayınız.